ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск третій (60) |
Випуски "Етикеток..." за січень можна сміливо розпочинати епіграфом "Ані тижня без сенсації!" Цього разу такою можна вважати появу на українському ринку торгової марки "Толстяк" від Сан Інтербрю. |
"Толстяк Доброе" 12% алк. 5,0%об.
Виробнича кооперація в концерні Сан Інтербрю приносить свої плоди у вигляді появи російських брендів на українському пивному ринку. Відкрив цю своєрідну експансію "Толстяк" - в Росії пиво нижньої цінової категорії. У нас пиво цієї марки коштує 1.70 - 1.90 грн. в залежності від сорту. |
|
"Толстяк Забористое" 14% алк. 6,0%об.
"Забористое" є найпопулярнішим в Росії сортом серед усіх "Толстяків" - і відносно дешево, і "вставляє" непогано (6% спирту, все ж таки). Загалом "Толстяк" викликав різні почуття у споживачів. Дехто вважає його чимось новим, відмінним від звичного вже пива і більш смачним. Інша думка - просто український рімейк російського пива, який поєднує у собі чернігівський присмак з властивостями "толстяковського" напою. |
|
"Михалыч" 11%, алк. 4,5% А ось дуже рідкісна етикетка, випущена наприкінці 2001 року чи то до ювілею НІжинського пивзаводу, чи до дня народження його директора, ім'я по батькові якого і слугує назвою сорту.
|
|
"Монастирське" 13% алк. 4,4%об. Хоч донецький "Сармат" і став дуже багатим на варіації, але ж "Рогань" своїх позицій задвати наміру не має і після новорічних етикеток стала ліпити на своє "Монастирське" старі лейбаки з 13 медалями від друкарні "Партнер ЛТД". На відміну від першого випуску етикеток "Партнера", на теперішній назва друкарні зроблена білою фарбою. |
|
"Рогань Монастирське світле" 13%
алк. 4,4%об. Ще "Монастирське" пиво розливають у Чернігові, бо обидва заводи - харківський і черінгівський, контролюються концерном Сан Інтербрю. Чернігівська "Рогань" дуже сильно схожа на аветнтичний "Чернігів" і при цьому втрачає своєрідний роганський смак, який забезпечується чудовою водою з глибини 721 м. І, природньо, обсяг продажу "Рогані", випущеної чернігівським пивзаводом "Десна", набагато менший ніж харківської. А запропонований вашій увазі "Монастир" є третім роганським сортом, що виробляється на "Десні". |
"Сармат Світле" 11% алк. 3,8%об.
2л "Сармат" після випуску серії пива VIP став переходити на новий дизайн етикеток з новим логотипом та гербом компанії. "Світле" у ПЕТі відкрило цей процес. Пиво, в принципі, ніяке, але під маріупольську в'ялену чухонь та судака йде просто чудово (як "запивка" до солоної риби). |
"Бровар" 15% алк. 4,8%об. Ось також етикетка, що її не дуже часто можна зустріти на полицях магазинів та яку колекціонери надто охоче поставлять до своїх колекцій. Це "Бровар" від КПЗ №1 зі службовими написами золотистим кольором. (праворуч від бокалу на етикетці). |
|
"Веселий монах" 16% алк. 5,3%об. Ну і остання варіація - це "Веселий монах" 0,5 л без хреста. Аналогічний малюнок з монахом без хреста на шії мають 1,5 л та 1 л ПЕТи. Тепер і нормальна пляшкова етикетка підпорядкувалась стандарту. Усе, до побачення! Етикеточний матеріал для цього випуску я набрав буквально за 2 дні абсолютно з нічого, так піднімемо ж келих доброго пива за приємну випадковість у нашому житті!!! :-) 30 січня 2002 р. |