ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск другиий (59) |
Останні дні були ознаменовані появою в Україні першого пшеничного пива. Етикетка від "Сармата Пшеничного" та багато інших новинок - у цьому випуску "Етикеток тижня". |
"Сармат VIP Пшеничне" 12,5% алк.
5,0%об. Головним ньюсмейкером останнього пивного тижня є донецький "Сармат", який першим в Україні випустив пшеничне пиво. Пиво це вироблене за технологією "Крісталвайцен", має яскраво виражений пшеничний смак, але водночас воно фільтроване, тобто не має дріжжового осаду. Що тут сказати - перший пшеничний млинець виявився аж ніяк не вогким, а навпаки, цілком пристойним! Так і тримати! Тепер гаслом стає: "Даєш "льодяне" пиво"! |
|
"Сармат VIP Баварське" 11% алк. 4,3%об.
І, нарешті, останній з чотирьох донецьких VIPів - "Баварське". Вже з трьома медалями, остання з яких за київське "Свято Пива 2001". |
|
"Ай-Нікола" 15% алк. 6,0%об. Полтавське пиво зі святковими кольєретками веде свою історію від Великодня 2001 року. Саме тоді було випущено пиво "Ай-Нікола", на кольєретці якого містилося привітання з Великоднем. Традиція продовжується і на новорічні свята 2002-го той самий сорт виходить вже з новорічною кольєреткою. На основнй етикетці є також згадка про Ґран-прі 2001 року за московський фестиваль "Пивіндустрія-2001". |
|
"Полтавське" 12% алк. 4,6%об. Ще одна святкова етикетка від "Полтавського" пива, І вона також із Ґран-прі "Москва-2001". Всього в цій новорічній серії чотири екземпляри - присутні тут "Ай-Ніколи" та "Полтавського", а також сорти "Вакула" та "Диканські вечори". |
|
"Сармат Люкс" 12% алк. 4,3%об. "Сармат" за кількістю варіацій може сміливо конкурувати з "Роганню", що не дивно, бо етикетки для обох пивзаводів друкують харківська фірма "Мікко" та донецький "Діком-Пресс". Остання версія "Люкса" має медальки зменшеного розміру і інший відтінок жовтого кольору, яким зроблено напис "Люкс". |
"Сармат Добрий Шубін" 12% алк. 4,0%об.
2 л А це просто дволітровий варіант ПЕТу "Шубіна" з двомовними українсько-російськими написами. До речі, досі так жоден інший пивзавод, крім "Сармата", і не почав клеїти на свої ПЕТи поліетиленові етикетки. |
"Веселий монах" 16% алк. 5,3%об. Етикетка від 1,5 л ПЕТа "Веселого монаха" з трьома Ґран-прі зазнала чергових змін. Щильність та місткість вказані у кружках в нижній частині етикетки. Ще я побачив, що у монаха на малюнку з шиї зник хрест. Тепер етикетки ПЕТів 1 л та 1,5 л є повністю ідентичними.
|
"Туборг Золотий" 12% алк. 5,0%об. Нещодавно за ліцензією Carlsberg Breweries A/S запорізький ПБК "Славутич" розпочав виробництво пива "Туборг". Всі, кому довелось вже скуштувати цього напою, відзначають явну невідповідність за співвідношенням "якість-ціна", бо звичайний "Славутич" можна купувати аж ніяк не за три з половиною гривні! А взагалі запорізький "Туборг" являє собою стандартний європейський лагер, хіба що зварений на "славутицькій" воді. Хочеться з цього приводу згадати жарт з претензіэю на рекламу: "Балтика - пиво, зварене для вас. Туборг - пиво, зварене для них." :-)) |
"Поділ Класичне світле" 11% алк. 4,0%об. Серед привезеного перед старим Новим роком друзями з Києва подільського пива виявилась одна новинка - це "Оригінальне" з черговою медалькою зі "Свята Пива 2001". А на смак всі 4 сорти ("Оригінальне світле", "Київське світле", "Смак століть" та "Класичне світле") були як з однієї діжки. Може нове подільське під торговою маркою "Древньокиївське" виявиться кращої якості? Тільки дізнаємося ми про це навесні. А наступний випуск "Етикеток тижня" має вийти набагато раніше.
:-) 16 січня 2002 р.
|