ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск шостий (221) |
У цьому випуску оглядаємо акційні етикетки марок "Львівське", "Чернігівське", "Оболонь" та "Туборг". З неакційних - нові "Гольстен" та "Балтика". |
"Львівське Світле" 11% алк. 3,7%об. Нова акція "Львівського" під назвою "Спадок пивовара" має досить заплутані правила. Тут є "грошові подарунки" - капсули з купюрами під кришками ПЕТів, і "негрошові" - за коди, що їх слід відсилати за допомогою СМС, можна отримати поповнення мобільного рахунку та келих за 25 СМС. |
|
"Львівське 1715" 11,5% алк. 4,0%об. Акційна продукція складається усього з двох найспоживаніших сортів пива "Львівське" - "Світлого" та "1715", щоправда у всіх можливих видах тари: склі 0,5 л та ПЕТах 1 і 2 л. |
|
"Балтика Безалкогольне №0" 12% алк. 0,5%об. Тим часом, змінюється дизайн "Балтики 0". Наближаючись до петербурзького ориґіналу, "Безалкогольне" стали розливати в Україні у фірмову пляшку, аналогічну до "сімки". Пляшка має велику кольєретку та значно меншого розміру фронтальну етикетку і контретикетку зі службовою інформацією. |