ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ
2010 рік

Випуск четвертий (219)

Весна, початок пивного сезону, акції... Саме так можна коротко описати стан пивного ринку України у березні-квітні.
Десант Світле
Десант СвітлеДесант Світле

"Десант Світле" 10,5% алк. 4,2%об.
ЗАТ "Оболонь"

Перша в поточному році справжня акція (бо 1,2 л за ціною 1 л якось за акцію вважати важко) була започаткована у березні "Оболонню", а точніше торговою маркою "Десант".

Десант Міцне
Десант Міцне Десант Міцне

"Десант Міцне" 15,5% алк. 6,8%об.
ЗАТ "Оболонь"

У "Весняному призові 2010" слід відправляти акційні коди, що є під кришками пляшок 0,5 л та ПЕТів 1 л. Більше кодів - вище маєш звання. За 28 кодів можна "дослужитись" до "Генерала".

Пінне
Пінне Пінне

"Пінне" 10,5% алк. 4,0%об.
ЗАТ "Оболонь"

Та ж таки "Оболонь" випустила супер-бюджетне пиво на замовлення мережі супермаркетів "Велика кишеня". Ось тільки чому назва сорту російською мовою!? Вже Табачник встиг руку прикласти, чи що?

Оболонь Живе

"Оболонь Живе" 11% алк. 4,5%об.
ЗАТ "Оболонь"

Остання новина про "Оболонь" - по супермаркетах країни поширюються фірмові оболонські "розливайки" з живим пивом. Пиво "Живе" має термін придатності 3 дні і безпосередньо на місці розливається з кегів у літрові ПЕТи з самоклейною етикеткою. Ціна близько 10 грн. за 1 л. В світі останніх директив щодо споживання пива у громадських місцях ПЕТи пакуються у фірмовий паперовий пакетик як раз під розмір ПЕТу.

Ячмінний колос
Ячмінний колос Ячмінний колос

"Ячмінний колос" 11% алк. 4,4%об.
ЗАТ "Фірма "Полтавпиво"

Тим часом, "Полтавпиво" продовжує свою "ретро-серію" і випускає давно вже забутий на наших теренах сорт "Ячмінний колос".

Жигулівське
ЖигулівськеЖигулівське

"Жигулівське" 11% алк. 4,4%об.
ЗАТ "Фірма "Полтавпиво"

А "Жигулівське" змінює етикетку згідно останніх вимог до харчових продуктів: назва сорту у "служебці" збільшеним шрифтом, напис типу пива "світле" на фронтальній етикетці теж збільшився.

Стелла Артуа
Стелла Артуа Стелла Артуа

"Стелла Артуа" 11,35% алк. 4,8%об.
Чернігівське відділення ВАТ "Сан ІнБев Україна"

Свято наближається! Ні, не свято "кока-коли", а свято європейських "кіношників", тобто Каннський кінофестиваль, традиційним партнером якого є "Стелла Артуа". Саме прийдешньому фестивалю і присвячена акція "Збирайся до Канн". За 10 кодів, що містяться на контретикетках, учасник акції має шанс виграти поїздку на фестиваль. Більше кодів - більше шансів. Є й інші подарунки, як то бокал, DVD, квитки у кіно... А печінка одна :)

Балтика Експортне №7Балтика Експортне №7Балтика Експортне №7

"Балтика Експортне №7" 12% алк. 5,4%об.
ВАТ "Пиво-безалкогльний комбінат "Славутич"

Четвертий сорт "Балтики", який став варитись в Україні, це експортна "сімка". Пляшка та етикетка не відрізняються від того, що виробляється в Росії. Вже у продажу помічене безалкогольне від "Балтики" в такому ж оформленні.

Sarbast Special
Sarbast SpecialSarbast Special

"Sarbast Special" 11,6% алк. 5,0%об.
СП ТОВ "UzCarlsberg"

Завершимо екзотикою - узбецьким пивом. Тамтешня філія компанії "Карлсберг" відносно нещодавно (рік тому) випустила нову торгову марку пива "Сарбаст".

Sarbast ExtraSarbast Extra

"Sarbast Extra" 13% алк. 5,6%об.
СП ТОВ "UzCarlsberg"

"Сарбаст" представлений трьома сортами пива, з яких два демонструються у випуску. Не довезли тільки етикетку "Sarbast Original".

В наступних випусках - акції "Оболоні" та "Чернігівського". До побачення!

16 квітня 2010 р.

 

ВСІ ВИПУСКИ

ПОПЕРЕДНІЙ ВИПУСК
Hosted by uCoz