ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск одинадцятий (194) |
Новий дизайн "Білого" та "Драйв Макса", "Крим Міцне", супер-преміальний сорт від "Оболоні", чергове оновлення "Славутича" та осіння акція "Чернігівського". Як бачите, серпень виявився насиченим на новини. |
"Чернігівське Біле" 12% алк. 5,0%об. Після зміни дизайну основної лінійки сортів "Чернігівського", яка відбулась трохи більше, ніж рік тому, черга дійшла й до нефільтрованих сортів "Біле" та "Біла Ніч". |
|
"Чернігівське Біла Ніч" 12,5% алк. 5,0%об. Етикетки мають новий свіжий вигляд. До речі, на корпоративному сайті "ІнБев Україна" подібне написання назви "Біле" використовувалось ще від часу оновлення сайту навесні цього року. |
"Чернігівське Біле" 12% алк. 5,0%об. 1л Літровий ПЕТ "Білого" теж має нову етикетку. |
"Микулин Світле" 11,0% алк. 4,2%об. Базовий сорт микулинецької пивоварні "Микулин Світле" (він ще розливаєтсья в ПЕТи 0,5 та 1 л ), який донедавна мав таку етикетку, тепер випускаєтсья у стандартизованій для всього "Микулинецького" фірмовій пляшці та отримав таку ось етикетку, витриману у загальному для всіх сортів дизайні. |
|
"Бердичівське Лагер" 11,2% алк. 3,8%об. Етикетка оновленого "Бердичівського" дісталася мені на дегустації київського клубу шанувальників пива у "Портер Пабі". Саме пиво виявилось простроченим та фонтанувало при відкриванні пляшки, то ж про смакові якості "Бердичівського" цього разу відгуків не буде. |
|
"Жигулівське спеціальне" 10% алк. 4,0%об. Проте, скуштувати вдалось київської екзотики. "Жигулівське спеціальне" з густиною 10% замість стандартних 11% вариться влітку. Етикетка, як завжди, має відмінності від попередніх версій. Ця, зокрема, відрізняється роками 08-09-10. |
|
|
"Жигулівське" 11% алк. 4,0%об. А це ще одне "Жигулівське" - з Рівного. Привезла колежанка з роботи. Охолоджені рівненські "Жигулі" виявились на смак дуже непоганими. Сторонніх присмаків не спостерігалось. |
"Крим Міцне" 17,0% алк. 7,0%об. Черговий дарунок від мандрівників - кримські ендеміки (за межами півострова їх немає). Привезено було всі 4 сорти "Криму", але демонструю на разі "Крим Міцне". Випуск цього сорту було поновлено після кількарічної перерви. Окрім скляних пляшок "Крим Міцне" розливається в літрові ПЕТи. |
|
"Драйв Макс" 11,0% алк. 4,4%об. Тим часом, дизайн етикетки сарматівського пива "Драйв Макс" теж зазнав деяких змін. Чорна етикетка вже не має сріблястого контуру. Це додало певної стильності пляшці "енергетичного" пива з вмістом екстракту ґуарани. |
|
"Магнат" 12,0% алк. 5,3%об. Пиво класу "супер-преміум" почала знову випускати "Оболонь". Назва залишилась незмінною - "Магнат", проте все інше змін зазнало. По-перше, густина стала 12% (раніше була 13%), по-друге радикально змінилась упаковка - пляшка та етикетка. Виглядає красиво, чи не так?! |
"Славутич Преміум" 12,0% алк. 5,0%об. А ще в нас "Славутич" міняє дизайн пляшки та, відповідно до цього, й етикетки. Фронтальна етикетка стала меншою за розміром та набула фігурної форми замість овалу. Контретикетка теж з прямокутної перетворилась на трапецевидну. Ну і кольєретка стала більшою за розміром. На першому етапі так виглядатиме тільки "Славутич Преміум" та "Славутич Міцне". |
|
"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,8%об. Найгарячіша новина! "Чернігівське" розпочинає акцію "Крок до мрії". Під кольєреткою міститься код, відпрививши який за 50 коп. за номером 3250 маєш шанс виграти авто. Акція триває з 20 серпня по 28 листопада 2008 р. На відміну від попередніх акцій надруковано спеціальну акційну фронтальну етикетку з написом "Крок до мрії. Акція!". Раніше обходились тільки кольєретками та контретикетками. Проте, пробка в цій акції залишається звичайною. |
|
"Реддс Преміум Колд" 14,5% алк. 4,2%об. За традицйією, наприкінці випуску - імпорт. Ці червоні стрічки - частини етикетки від пива "Redd's", що вариться у Калузі компанією "САБ Міллер РУС". Пиво за смаком схоже скоріше на бірмікс - у складі міститься ароматизатор "лимон-сидр" та яблучна кислота. Проте, охолодженим цей напій смакує надзвичайно приємно. |
|
"Бочкарьов Міцне Особливе" 17,5% алк. 8,0%об. Слідом за оновленимими сортами "Бочкарьова" - "Світлим" та "Безалкогольним", до нас завезли і "Міцне". |
|
"Бочкарьов Світле" 11,5% алк. 4,5%об. А ще торгова марка "Бочкарьов" проводила акцію, то ж акційні етикетки потрапили і на полиці українських крамниць. Ще в Україні можна знайти акційне пиво "ПІТ", про яке, скоріш за все, йтиметься у наступному випуску. До побачення! 30 серпня 2008 р. |