ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск восьмий (191) |
Оглянемо новинки червня. Тут і Радомишль, і акція "Рогані", і навіть оновлене "Львівське". |
"Пивоварня Радомишля Ґолден Лаґер" 11% алк 4,5%об. ПБК "Радомишль", що належіть корпорації "Рідна марка", і раніше випускав три сорти пива (не враховуючи два пшеничних): лагер, пілзнер та темне. Цього сезону маркетологи "Радомишля" вирішили, що варто розливати це пиво не тільки в ПЕТ-тару, але й у скляну пляшку. Вийшло, між іншим, вельми непогано! |
|
"Пивоварня Радомишля Класік Пілзень" 12% алк 4,8%об. Порівнюючи одне й те ж саме (з першого погляду) пиво з ПЕТа та зі скла можна дійти висновку, що пиво у скляній пляшці є більш якісним і має деякі відмінності від "ПЕТвіського ширвжитку". Напевно, все ж таки, використовується інше обладнання для фільтрації, тощо. |
|
"Пивоварня Радомишля Олд Браун" 13% алк 5,0%об. Особливо тішить поява радомишльського темного пива! В ПЕТах його не було понад рік. Подекуди, на пляшки від "Пивоварні Радомишля" навішують "краватки" з інормацією про нові три сорти. І дуже доречним виглядає гасло на краватках - "Ми варимо не бренди, ми варимо пиво". |
"Брама" 11% алк 4,8%об. 0,5л Бразильський бренд "ІнБев" - пиво "Брама", варять по черзі то в Чернігові (влітку), то в Кліну (взимку). Зараз перед вами найновіший варіант етикетки "Брами" з Чергінова. Виробник зазначений як Чернігівське відділення ВАТ "Сан ІнБев Україна". |
|
"Славутич Льодове Мікс Лайм" 13,7% алк 3,5%об. В попередньому випуску я писав про "досягнення хімічної промисловості" у виконанні "ІнБев" та ВВН. То ж продовжуються спільні творчі пошуки пивоварів та хіміків, чого б такого додати в пиво, і дітищем цього став перший бірмікс "Славутича" під брендом "Славутич Айс" (навіть спеціально сайт бренду "Айс" зробили). Густина цього "пива" становить рекордні 13,7%, а до складу входять яблучна кислота та ароматизатор "Лимон-Лайм". В принципі, корпорація ВВН вже колись випускала пиво "Айс" з присмаком лимона, але там було льодове пиво, а це - солодкий напій на основі пива. |
"Львівське 1715" 11,5% алк 4,0%об. А ще в компанії "ВВН-Україна" вирішили привести всі етикетки до єдиного стандарту, щоб зайвий раз машини не переналагоджувати. Ідентичної до базового "Славутича" форми набули по черзі і "Арсенал", і "Балтика", і "Гольстен", і тепер вже й "Львівське". У формі, що нагадує стадіон, вже йдуть "1715" та "Преміум", зварені в Києві. Але на "Львівській пивоварні" поки що користуються старими запасами етикеток овальної форми. |