ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск третій (186) |
Новинки початку березня: експортні етикетки для Вірменії та Молдови, новий дизайн "Балтики", чергова акція "Славутича" та Пивзавод на Подолі. |
"Чернігівське Міцне" 17% алк 7,5%об. 1 л Випадково на полиці супермаркета "Таргет", що у Харкові, знайшов літровий ПЕТ із цією рідкісною етикеткою. Судячи з мов та службових написів, пиво з такими етикетками експортується до Росії, Білорусі, Придністров'я, Молдови, Вірменії та Ізраїлю. |
"Славутич Преміум" 12% алк 5,0%об. 1 л А це вже привезено з Києва - етикетка сорту "Преміум" для експорту до Молодови та Вірменії придбана у "Магелані". До Харкова довозили тільки експортне "Світле". |
"Балтика 3 Класичне" 12% алк 4,8%об. Десять місяців по тому, як "Балтика" в Росії змінила дизайн етикеток, до цих змін долучився і виробник ліцензійної "Балтики" в Україні - "Славутич". Радикальних новацій не сталось - пляшка та ж сама, етикетка за формою теж. Хіба що дизайн етикеток тепер близький до російського аналогу - фон заповнено хвилями, що нагадують шкільний зошит в косу лінійку. |
|
"Балтика 0 Безалкогольне" 12% алк 0,5%об. Окрім представлених тут двох сортів - №3 та №0, за ліцензією ще в нас вариться міцна "Дев'ятка", проте поки що її дизайн залишається незмінним. |
|
"Жигулівське" 11% алк 4,4%об. На минулому тижні довелось побувати у Києві та відвідати пивзавод "Славутич". А подільське "Жигулівьске" та "Гостиний двір" я придбав ще перед візитом на завод у фірмовому подільському ларьку біля метро "Нивки". Нова етикетка "Жигулівського" - та що вище, вже без напису "живе". А те, яке "живе" купувалось лише місяць тому на початку лютого. Колекціонерам приємно. |
|
"Поділ Гостиний двір" 14% алк 5,0%об. Дуже втішає, що невеличкий за сучасними поняттями київський пивзавод продовжує варити темне пиво "Гостинний двір". Смак, щоправда, зазнав деяких змін не на краще, проте жалітись не варто, бо як завод закриють (а це станеться рано чи пізно), то все одно згадуватимуть подільське пиво тільки зі схвальними відгуками. |
"Славутич Світле" 11% алк 4,3%об. 1 л Тепер про "Славутич". Екскурсію організували київські завсідники пивного форуму BeerMir, за що їм велика подяка. На заводі, на жаль, багато не подивишся - тільки варочний цех через скло та лінії розливу з балкону. Від екскурсійних можливостей пітерської "Балтики" відрізняється на порядок: на "Балтиці" спеціально влаштована галерея для екскурсій де можна спостерігати весь процес пивоваріння та розливу і навіть склади тари та готової продукції. |
|
"Славутич Преміум" 12% алк 5,0%об. 1 л Після коротких оглядин виробництва була дегустація продукції "Славутича". На ній презентувались і ліцензійні сорти, і "Львівське" і, власне, "Славутич". В процесі споживання пива фахівець з комунікацій пані Світлана відповідала на численні запитання не менш обізнаних фахівців зі споживання пива та колекціонування пивної атрибутики. |
|
"Славутич Міцне" 15,5% алк 7,2%об. 1 л Без роздачі атрибутики не обійшлось (бокали, бірдекелі, відкривачки). До того ж вдалось розжитись етикетками від ПЕТів нової акції "Славутича", яка стартує вже незабаром - 20 березня. Як і в попередній акції під кришками ПЕТів та банок схований контейнер із грошима. Загалом під кришки наховали купюр аж на 5 мільйонів гривень. |
"Магелан Світле" 12% алк 4,7%об. По завершенні відвідин заводу поїхали до міні-пивоварні "Магелан", що у гіпермаркеті "Край" на Теремках. Там несподівано натрапили на дегустацію їхнього пива. На виставці "Індустрія пива - 2007" продуція "Магелану" отримала золоті медалі за кожен із трьох своїх сортів. Медаль прикрасила собою на разі етикетку літрового "Світлого", але очікується її поява на етикетках решти сортів та розмірів. Сподіваюсь продемонструвати етикетки "Магелана" з медалями у найближчих випусках. Щасти вам! 17 березня 2008 р. |