ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск третій (154) |
Триває акція оновленого "Дніпра", крім цього і "Сармат" почав переходити на інший вид тари та етикеток. Ще у випуску новинки "Славутича", "Десант" від "Оболоні" і декілька ПЕТів того ж "Сармата". |
"Дніпро Міцне" 17% алк. 7,0%об. Як продовження минулого випуску - другий акційний сорт "Дніпра" у новому оформленні. Розлив теж кримський, як і у "Світлого". Незважаючи на те, що "Полтавпиво" вказане на контретикетці як один з виробників, до Харкова нове полтавське "Дніпро" ще не потрапляло. Напевно, "Полтавпиво" не дуже скоро стане розливати свою продукцію в оновлену тару. |
|
"Сармат Жигулівське" 11% алк. 4,4%об. Не марними виявились припущення про перехід всього "Сармата" на нову фігурну пляшку та, знову таки, нову етикетку. Представляю "Жигулівське" від донецього "Сармата". Контретикетка інформує про 2 заводи, що варитимусь цей сорт: власне "Сармат" та ПБК "Крим". На смак це було аж ніяк не традиційне "Жигулівське", а щось більш витончено-європейське. Недарма мабуть "жигулі" до совітського перейменування носили назву "Віденське". Чи то так впливає на смакові відчуття нова упаковка? |
"Балтика Міцне №9" 16,5% алк. 8,0%об. Ось вам і анонсована в минулому випуску "Дев'ятка" київсько--славутицької варки. Щодо смакових вражень, то як на мене, "Славутич" зварив менш спіртуозне пиво, аніж це робить Ростов. |
|
"Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,5%об. Ще одне міцне, цього разу від "Сан Інтербрю". Повністю чорний фон етикетки без напівтонів формує безкомпромісний імідж "не по-дитячому" міцного пива. |
"Славутич Міцне" 1 л До кучі, як то кажуть, "Славутич Міцне" в літровому ПЕТі. Зварене у Києві. Єтикетка оформлена по-новому, з косим написанням назви торгової марки. |
"Славутич Льодове" 11,5% алк. 5,0%об. І останній дизайнерський хід ВВН - "Льодове" з новою етикеткою та у пляшці, виконаній під кристали льоду. Ідея багато в чому повторює "Нєвськоє Айс" з тими ж самими кристалами на прозорій пляшці та із засніженими гірськими піками на етикетці. |
"Десант ДМБ" 10,5% алк. 4,3%об. Абсолютно випадково помітив, що "Десанти" мають невелички варіації, тобто "блохи" - це значок ТМ біля назви сорту. |
|
"Десант Комбат" 11% алк. 5,3%об. Також у правому нижньому куті з'явився номер друкарні, що виробляє ці етикетки. Зміни у повному обсязі стосуються поки що тільки "ДМБ" та "Комбата". "Спецназ" з ТМ ще не зустрічав, але трійка - номер друкарні на цьому сорті вже є. |
"Сармат Жигулівське" 1 л Випуск завершую ПЕТами "Сармата". Як можете бачити, дизайн ще старий. Хіба що ТТХ розташовані одним рядком під назвою сорту. Черговий нюанс - напис "живе пиво". Раніше було "живе непастеризоване пиво". |
|
"Сармат Баварське" 1 л "Баварське" є найрідкіснішим сортом серед тих, що розливаються в ПЕТи. Його я бачив тільки один раз і то восени у Одесі. |
|
"Сармат Добрий Шубін" 1 л І "Добрий Шубін" насамкінець. Маю надію, що українські пивовари справно постачатимуть новинки, аби їх вистачало на регулярні щотижневі випуски. 14 березня 2006 р. |