ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск другий (153) |
Інформацію для чергового випуску назбирав більш ніж за місяць. Ну дуже бідними на новинки виявились січень та лютий місяці. |
"Брама" 11% алк. 4,8%об. Звітний період характеризується наступом ліцензованих марок пива. Бразильська "Брама", що дотепер варилась у Росії, стала розливатись у Чернігові. (Така ось глобалізація, років з 10 тому побачивши подібний пасаж читач засумнівався б у адекватності автора :) |
|
"Брама" 11% алк. 4,6%об. Ще одна "Брама", але клінського розливу. Етикетку розмістив просто для порівняння. На українській етикетці є вже обов'язковий телефон "гарячої лінії", посилання на сайти www.suninterbrew.ua та www.brahma.com, а також вміст алкоголю більший на 0,2%. |
"Балтика Класичне №3" 12% алк. 4,8%об. Найпопулярніша у Росії торгова марка "Балтика" розпочала варку свого пива на київському заводі ВВН. "Трійка" є найбільш споживаним сортом, тому логічно, що почали саме з неї. На смак київська "Балтика" відрізняється від ростовської перш за все водою з характерним "славутицьким" присмаком, а також хмельовою гіркотою, вираженою слабше, ніж у ростовському пиві. Київська "Дев'ятка" до Харкова ще не доїхала, тому її вивішу в наступному випуску. |
"Славутич Світле" Власне ПЕТвіська етикетка нового дизайну новою не є - для
ПЕТів "Світлого" її використовують принаймні з вересня минулого
року. Просто я чекав на появу аналогічної етикетки "Міцного".
І таки вона з'явилась, але знову поки що лише в Києві. |
"Оболонь Оксамитове" Сьома медаль прикрасила ПЕТівську етикетку "Оксамитового". Цей сорт пива вариться не на головному майданчику "Оболоні", а на Фастівському пивзаводі. |
"Чернігівське Біле" 12% алк. 5,0% Практично вся продукція марки "Чернігівське" має тепер попереджувальний напис "споживайте помірно" на етикетках, а також адресу сайту www.suninterbrew.ua і телефон гарячої лінії. Для прикладу надаю етикетку "Білого". |
"Дніпро Світле" 10% алк. 4,0%об. Насамкінець сенсаційна новина! "Дніпро" нового дизайну та ще й з акцією! Пляшка фігурної форми, схожа на ту, які використовує ВВН, але з "талією" ближче до низу пляшки. Кольєретка кільцева, на контретикетці позначені всі 3 заводи, які варять "Дніпро". Акція полягає в елементарному збиранні кришечок на кількість. За 10 кришок - відкривачка, за 15 - бокал, за 20 - футболка і так далі. одразу передбачаю давку біля пунктів обміну, як було з однією із перших акцій "Славутича". Ще, знаючи про зміну менеджменту "Сармата" та передбачаючи нове позиціонування торгових марок пивної групи "Сармат", сподіваюсь на поступовий перехід на нові пляшки та подібне оформлення усіх "Сарматів". Недарма з фірмових холодильників у Харкові "Сармат" майже позникав, залишилось тільки "Жигулівське". До наступних випусків! Жінок вітаю з наступаючим 8 березня! Хай щастить! 7 березня 2006 р. |