Випуск тринадцятий 

Літо вже майже добігає кінця. Близяться святкові дні (День Незалежності), що має бути відзначено святковими пивними етикетками. Заводи готуються до осіннього виставкового та фестиватьного сезону і зрідка радують, так би мовити, "оновленнями".
Жигулівське "Жигулівське" 11% алк. 3,5%  СП ЗАТ "Донецький пивоварний завод"

Почнемо з приємних новин (однак відзначу при цьому, що новин неприємних у випуску не буде). Донецьк продовжує оновлювати свої етикетки, підганяючи все під єдиний стандарт з торговою маркою "Сармат" (яка, до речі, настійливо рекламується по ТБ). "Жигулівське" - чергова віха на цьому вічному шляху змін.

Янтар Темне "Янтар Темне" 12% алк. 4,4%   ВАТ "Миколаївський пивзавод "Янтар"

Не варто думати, що тільки "Рогань" полюбляє постійно щось дописувати на етикетках, вішати нові медалі, експериментувати зі шрифтами та вмістом алкоголю тощо. "Янтар" - гідний послідовник подібного руху. А полягає нововведення у збільшенні алкоголю з 4,0% до 4,4%, що не забарилось відбитися на етикетці.

Янтар Темне "Янтар Темне" 12% алк. 4,4%   ВАТ "Миколаївський пивзавод "Янтар"  1,5л

Нарешті вийшло Темне пиво від "Янтаря" у ПЕТі з новим дизайном етикеток. Щодо алкоголю - повна ідентичність зі своїм "молодшим братом" у півлітровій пляшці.

Слобожанське "Слобожанське" 11,5% алк. 3,7% ВАТ "Пивзавод "Рогань" .
друк етикеток - ДП (Донецьк)

"Рогань" у серпні поступилась своїм почесним другим місцем за виробництвом пива в Україні запорізькому "Славутичу". Останній має тепер 15% загального обсягу українського ринку пива, збільшивши на 2% обсяги реалізації (зріст на 80% порівняно з попереднім роком). Це видно і по барах, які відкриваються в місті. Наприклад, за останній час у Харкові з'явилось аж цілих два нових чудових місця, де подають "Славутич" (власне "Славутич" на розі Сумської і Весніна та "Кантрі-бар"на вулиці Пушкінській, вниз від метро).
А щодо етикеток, то представляю "Слобожанське", надруковане у Донецьку.

Студент "Студент" 12% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод"Рогань" 1,5 л

Але втрата своїх позицій не заважає харківським пивоварам поновлювати випуск деяких сортів у ПЕТах. "Студент" - дешеве темне пиво, дещо різкувате не смак. Випускалось в ПЕТах минулої осені. Розлите у пляшки воно поступається "Монастирському Темному", а у пластику має шанс здобути прихильність споживачів, як єдиний темний сорт у великій тарі.

Студент "Студент" 12% алк. 4,1%  ВАТ "Пивзавод "Рогань"
етикетки від Бліц-Принт (Київ)

А тепер, власне, огляд вчинків цього східноукраїнського монополіста. Літо вимагає більших обсягів пива, запаси етикеток закінчуються і виробникові приходиться замовляти нові етикетки в інших друкарнях. Так і зі "Студентом", якого надрукували тепер вже у Києві.

Монастирське "Монастирське" 13% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод "Рогань"
друк етикеток - ДП (Донецьк)

А ця варіація "Монастирського" від ДП полягає у тому, що інформація про завод (телефони, назва тощо) надрукована білими літерами.

В минулу п'ятницю я відвідав батьківщину Павла Лазаренка, Леоніда Брежнева, Сергія Тигипка... коротше -хто не здогадався - Дніпропетровськ. Про місцеве пиво читайте у дніпропетровському випуску.

Золота Ера "Золота Ера" 14% алк. 4,6% ВАТ "Пивзавод "Рогань"

Новинка тижня - роганська "Золота Ера", на етикетці спостерігається зменшеня алкоголю з 4,8% до 4,6%.

Оболонь 2000 "2000" 18% алк. 8%  ЗАТ "Оболонь"

У "Оболоні 2000", як і в усіх решти круглих оболонських етикеток, зникла щільність. За звичай, "Оболонь" на День Незалежності випускає святкові етикетки (в основному, сорт "Світле"). Поки у Харкові таких не спостерігалось.

Але тим не менш, поздоровляю усіх Харків'ян з Днем визволення міста, а решту українців з Днем Незалежності!

23 серпня 2000 р.

НА ПЕРШУ СТОРІНКУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ВИПУСК ПОПЕРЕДНІЙ ВИПУСК
Hosted by uCoz