Випуск тринадцятий |
Літо вже майже добігає кінця. Близяться святкові дні (День Незалежності), що має бути відзначено святковими пивними етикетками. Заводи готуються до осіннього виставкового та фестиватьного сезону і зрідка радують, так би мовити, "оновленнями". |
"Жигулівське"
11% алк. 3,5% СП ЗАТ "Донецький пивоварний
завод" Почнемо з приємних новин (однак відзначу при цьому, що новин неприємних у випуску не буде). Донецьк продовжує оновлювати свої етикетки, підганяючи все під єдиний стандарт з торговою маркою "Сармат" (яка, до речі, настійливо рекламується по ТБ). "Жигулівське" - чергова віха на цьому вічному шляху змін. |
|
"Янтар
Темне" 12% алк. 4,4% ВАТ "Миколаївський
пивзавод "Янтар" Не варто думати, що тільки "Рогань" полюбляє постійно щось дописувати на етикетках, вішати нові медалі, експериментувати зі шрифтами та вмістом алкоголю тощо. "Янтар" - гідний послідовник подібного руху. А полягає нововведення у збільшенні алкоголю з 4,0% до 4,4%, що не забарилось відбитися на етикетці. |
|
"Янтар
Темне" 12% алк. 4,4% ВАТ "Миколаївський
пивзавод "Янтар" 1,5л Нарешті вийшло Темне пиво від "Янтаря" у ПЕТі з новим дизайном етикеток. Щодо алкоголю - повна ідентичність зі своїм "молодшим братом" у півлітровій пляшці. |
|
"Слобожанське"
11,5% алк. 3,7% ВАТ "Пивзавод "Рогань" . друк етикеток - ДП (Донецьк) "Рогань" у серпні
поступилась своїм почесним другим місцем за
виробництвом пива в Україні запорізькому
"Славутичу". Останній має тепер 15%
загального обсягу українського ринку пива,
збільшивши на 2% обсяги реалізації (зріст на 80%
порівняно з попереднім роком). Це видно і по
барах, які відкриваються в місті. Наприклад, за
останній час у Харкові з'явилось аж цілих два
нових чудових місця, де подають "Славутич"
(власне "Славутич" на розі Сумської і
Весніна та "Кантрі-бар"на вулиці
Пушкінській, вниз від метро). |
|
"Студент"
12% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод"Рогань" 1,5 л Але втрата своїх позицій не заважає харківським пивоварам поновлювати випуск деяких сортів у ПЕТах. "Студент" - дешеве темне пиво, дещо різкувате не смак. Випускалось в ПЕТах минулої осені. Розлите у пляшки воно поступається "Монастирському Темному", а у пластику має шанс здобути прихильність споживачів, як єдиний темний сорт у великій тарі. |
|
"Студент"
12% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод "Рогань" етикетки від Бліц-Принт (Київ) А тепер, власне, огляд вчинків цього східноукраїнського монополіста. Літо вимагає більших обсягів пива, запаси етикеток закінчуються і виробникові приходиться замовляти нові етикетки в інших друкарнях. Так і зі "Студентом", якого надрукували тепер вже у Києві. |
|
"Монастирське"
13% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод "Рогань" друк етикеток - ДП (Донецьк) А ця варіація "Монастирського" від ДП полягає у тому, що інформація про завод (телефони, назва тощо) надрукована білими літерами. В минулу п'ятницю я відвідав батьківщину Павла Лазаренка, Леоніда Брежнева, Сергія Тигипка... коротше -хто не здогадався - Дніпропетровськ. Про місцеве пиво читайте у дніпропетровському випуску. |
|
"Золота Ера" 14% алк. 4,6% ВАТ
"Пивзавод "Рогань" Новинка тижня - роганська "Золота Ера", на етикетці спостерігається зменшеня алкоголю з 4,8% до 4,6%. |
|
"2000"
18% алк. 8% ЗАТ "Оболонь" У "Оболоні 2000", як і в усіх решти круглих оболонських етикеток, зникла щільність. За звичай, "Оболонь" на День Незалежності випускає святкові етикетки (в основному, сорт "Світле"). Поки у Харкові таких не спостерігалось. Але тим не менш, поздоровляю усіх Харків'ян з Днем визволення міста, а решту українців з Днем Незалежності! |
23 серпня 2000 р. |