Випуск дванадцятий |
Випуск присвячується здебільшого варіаціям. На ці варіації багаті як столична "Оболонь", так і "першостолична" "Рогань". Причому, остання знову дістає кількістю своїх варіаційних "прибамбасів". Є і довгоочікувана новинка - харківська "Нова Баварія". Хоча що я тут розповідаю?! Краще дивіться черговий випуск. |
"Оболонь
Світле" 11% алк. 4,5% ЗАТ "Оболонь"
0,5 л Все тече, все змінюється... Тече пиво, а змінюються етиетки від пляшок, з яких воно тече. В плані змін "Оболонь" є просто невпинною у своєму прагненні до "європейськості". Якщо б це виглядало у шаленому просуванні української продукції на європейські ринки, щоб наприклад, у Парижі чи Варшаві в супермаркеті можна було придбати пляшку "Оболоні", тоді проблем нема! А так маємо лише зникнення з етикеток даних про щільність пива (тобто екстрактивність сусла чи то вміст сухих речовин). |
|
"Оболонь
Оксамитове" 14% алк. 5,0% ЗАТ
"Оболонь" 0,33 л Такі ж саме метаморфози спіткали і
"Оксамитове". Ну просто не пишуть у Європі
щільність на етикетці, яка є обличчям товару. Ці
цифри переїхали на контретикетку, де можна
почитати багато чого про те, що ж саме ви п'єте і з
чого саме ваше пиво складається. URL "Оболоні" там є також. |
|
"Оболонь
Соборне" 11,5% алк. 4,7% ЗАТ "Оболонь" 0,33
л І "Соборне" долучається до групи оновлених оболонських етикеток. Тут взагалі, навіть на контретикетці щільності не знайдеш! Ну справжня Чехія і годі! |
|
"Оболонь
Преміум" 12% алк. 5,2% ЗАТ "Оболонь"
0,33 л А на цій етикетці нічого нового нема, не шукайте. Просто до купи вирішив повісити і все. Пиво "Перміум" є досить непоганим, щоправда, незважаючи на традиційну оболонську якість, пиву додають різкості рис та підвищений вміст СО2. |
|
"Нова
Баварія №11 Світле" 11% алк. 2,8% мас. ТОВ
"Пивзавод "Нова Баварія" м. Харків Нарешті дочекалися! "Нова Баварія" розродилась знову ж таки новим пивом у пляшках! На смак баварське пиво буде пом'якше, ніж роганське (завдяки своїй власній воді). Новий сорт претендує на "елітність", бо коштує під півтори гривні і вже продається у більшості престижних супермаркетів міста. І взагалі то у "нових баварців" :-) непоганий слоган - "Повернення до найкращого". Сподіватимемось, що так и станеться. Давно вже наспів час боротись з монополізмом "Рогані" у Харкові. |
|
"Студент"
12% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод "Рогань" етикетки від Бліц-Принт (Київ) А тепер, власне, огляд вчинків цього східноукраїнського монополіста. Літо вимагає більших обсягів пива, запаси етикеток закінчуються і виробникові приходиться замовляти нові етикетки в інших друкарнях. Так і зі "Студентом", якого надрукували тепер вже у Києві. |
|
"Слобожанське"
11,5% алк. 3,7% ВАТ "Пивзавод "Рогань" друк етикеток - Фоліо Плюс (Харків) "Слобожанське" має вже два варіанти на звичайному папері. Цей варіант від харківської фірми "Фоліо" доповнює сбою їхню популярну трійку Українське-Слобожанське-Монастирське. |
|
"Монастирське"
13% алк. 4,1% ВАТ "Пивзавод "Рогань" друк етикеток - ДП (Донецьк) "Монастирське" - найрозповсюдженіший сорт. І для нього вже ніяких етикеток не напасешся! За останні два тижні це вже четверта варіація! Спочатку було "Фоліо" на звичайному папері, потім бліц-принтівська етикетка, потім настав час етикеток донецьких. Тут випущено два варіанти - один зі штрих кодом у правому нижньому куті (його не вівішую, бо від київського він не відрізняється, хіба що малесенькими літерами, які позначають друкарню), а інший зі штрих-кодом ліворуч.Втомлює це! Так взагалі пивна сторінка може перетворитись на періодичний огляд варіацій "Рогані"! :-) Але раджу цим особливо не перейматись, а просто відпочивати у ці спекотні літні дні з пляшкою або кухлем прохолодного пива. І не забувайте час від часу дивитись на етикетки - а раптом якась нова варіація?! :-) |
9 серпня 2000 р. |