ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск дванадцятий (122) |
Основними "ньюсмейкерами" випуску є ґранди українського пивоваріння, єдине виключення - харківська "Нова Баварія". Так що будь-яка подорож до іншого міста приносить цілу купу новинок. Але подорожей поки не планується... |
"Сармат Світле" 11% алк. 4,4%об. Під свою акцію "Сармат" почав оздоблювати пляшки свого пива оновленими етикетками на звичайному етикеточному папері. За "Легким" послідувало "Світле". |
|
"Оболонь Міцне" 16% алк. 7,4%об.
"Оболонь" намагається постійно нагадувати про себе нагородами на етикетках: у "Міцного" з'явилась медаль зі "Свята Пива 2003". |
|
"22 Портер" 22% алк. 8,5%об. Ніжинське пиво ексклюзивної серії під маркою "22" вже посіло своє постійне місце на полицях харківських супермаркетів. |
|
"22 Ґолд" 22% алк. 9,5%об. Нарешті ті, хто друкує етикетки для Ніжина опанували український правопис і грамотно написали слово "Ексклюзивне", бораніше воно будо через російське "Э". |
"Чілл Лимон" 5,0% алк. 5±0,2%об. Крім торгової марки "Рогань" акцію влаштували ідля іншого бренду "Сан Інтербрю". Бірмікси "Чілл" зараз йдуть з акційними етикетками "Дістань скарби свіжості". Під кришками пляшок цього напою містяться цифри, з яких потрібно зібрати суму у 88 або 100 балів і отримати відповідну суму грошей з кількома нулями. Це зовсім новий хід у пробочних акціях, бо збирати треба вже не літери, а цифри, і складати з них певну суму. |
"Рогань Кампай" 11% алк. 5,0%об. Головною новинкою минулого тижня сміливо можно назвати пиво "Кампай", зварене на "Рогані". Перше в Украиїні пиво японського типу є нашою відповіддю "Клінському Самурай". Вірогідно, "Інтербрю" намагається мати у кожному регіональному портфелі своїх брендів одне японське пиво. Між іншим, назва "Кампай" перекладається з японської як "Будьмо". |
"Рогань Легке" 10% алк. 4,3%об. В рамках акції "Алло, Рогань" останнім вийшов сорт "Легке". На відміну від решти сортів, "Легке" розливається у низьку пляшку типу "євро". |
"Нова Баварія Дюжина" 12% алк. 4,5%об. Півторалітровий ПЕТ "Дюжини" підводить риску під повною лінійкою етикеток "Нової Баарії оновленого дизайну. Тепер будемо чекати на варіації. |
|
"Арсенал Київське фірмове" 12% алк.
5,3%об. До Харкова доїхала нарешті автентична продукція київського "Славутича" - сорт "Київське фірмове". Київський "Арсенал" має виражений гіркий смак. Вірогідно, скоро можна буде побачити у Харкові і ПЕТи від київського "Славутича". До побачення! 17 травня 2004 р. |