ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск одинадцятий (121) |
Чергова підбірка новин майже повністю присвячена "Славутичу". |
"Метцлер Преміум" 12% алк. 4,8%об. Пиво під екзотичною маркою "Метцлер" варять на Мелітопольському пивзаводі. Етикетка дісталась від п. Іванова з Києва. |
|
"Славутич Льодове з Лимоном" 11,5%
алк. 5,0%об. А тепер до новинок - запорізький "Славутич" з початком літа випустив цілих 3 сорти пива у тарі 0,33. Український "Айс з лимоном" є місцевим втіленням глобального бренду ВВН. Лимонний "Айс", наприклад, варять на естонському заводі "Саку", здається, ще на "Калнапілсі" у Литві. |
|
"Славутич Пиво" 12% алк. 5,0%об.,
0,33 л В маленькій пляшці також випущено "синій Славутич". Судячи з кількості маленьких пляшок на полицях магазинів, така тара користується чималим попитом. |
|
"Славутич Екстра" 13,5% алк. 5,5%об.,
0,33 л За пару тижнів після першого релізу "Слаутича" у 0,33 л за "синім" з'явилось і маленька "Екстра". Дуже зручно для сподивача те, що пробку можна відкрити без відкривачки, а просто потягнувши за спеціальне кільце. |
"Славутич Хмільне Світле" Далі - оновлений дизайн "Хмільного". Крім того, що змінилась етикетка, ПЕТ-пляшка теж стала такой форми, як у "Арсенала". |
|
"Славутич Хмільне Міцне" Дволітрові ПЕТи "Хмільного" поки що і старої форми і зі старими етиктками. |
|
"Славутич Вайс" В ПЕТи почали розливати і сорти "Вайс" та "Червоне". |
"Сармат Легке" 10% алк. 4,0%об. З 1 травня стартувала нова акція "Мільйон призів "Сармата". Як і взимку, треба шукати емблеми призів під кришечками. Щоправда, якщо раніше хоч напис був "Шукайте далі", то зараз пробки просто "голі". Етикетки суттєвих змін не зазнали, єдине - у деякіх сортів папір з фольгованого змінився на звичайний етикеточний. Приклад - "Сармат Світле", перед вами. Також помічені акційні ПЕТи. |
"Рогань Монастирське темне" 13% алк.
5,5%об. А акція "Рогані" триває. Представляю ще три акційні етикетки. |
|
"Рогань Веселий монах міцне" 16%
алк. 7,1%об. Вже з'ясувались найрідкісніші літери з-під кришечок: це L, K, C. |
|
"Рогань Безалкогольне" 6% алк. 0,5%об. Для повного акційного комплекту бракує лише етикетки "Рогань Легке". |
"Чернігівське Преміум" 13% алк. 5,6%об. "Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,5%об. ВАТ "Пивзавод "Рогань" І на закінчення дві "олімпійські" етикетки "Чернігівського". Зустрінемось! 6 травня 2004 р. |