ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск двадцять дев'ятий (52) |
З оглядами новин я не виходив в ефір майже 3 тижні, а все тому, що наші любі пивзаводи за цей період чомусь не дуже й балували нашого брата-колекціонера чимось новеньким і, судячи з усього, не збираються. Але, як то кажуть: "Чим багаті, тим і раді". Тому до Вашої уваги черговий випуск "Етикеток тижня". |
"Сармат Світле" 11% алк. 3,8%об.
Першою новинкою може слугувати літровий ПЕТ світлого "Сармату" із двомовною україно-російською етикекою, так зване експортне виконання. Після "Жигулів" це друга такого типу етикетка. |
"Поділ Оригінальне" 12% алк. 4,5%об. Подільське пиво більш-менш регулярно стали постачати до першої столиці України (тобто до Харкова) не так вже й давно. А пару тижнів тому зустрілась мені чергова медальна варіація "Подолу" із двома нагородами. Споживав я його разом із "Жигулівським " того ж виробника і мушу відзначити те, що "Оригінальне" сиьно "жигулям" програє. Воно більш гірке, аніж радянська "класика пивоваріння" і через це є не дуже приємним для пиття. |
|
"Університетське" 13% алк. 5,0% об. Етикетка виміняна мною ще у Миколаєві, просто тоді у випуск я її не вставив. Ще про харківські пивні надходження - у продажу з'явилось російське "Клинское", а також "Арсенальное" та "Дон" у ПЕТах. Також я віднайшов нову варіацію безалкогольного "Сокола" із червоною стрічкою "безалкогольне". |
|
"Українське Світле" 11% алк. не менше 2,8%об.
У мережі харківських торгових точок "Lovis" майже постійно є продукція криворізького пивзаводу. Два сорти "Українського" новими не назвеш, але останній випуск етикеток цього пива має напис "алк. не менше", тим і відрізняються вони від своїх попередниць. |
|
"Українське Темне" 11% алк. не менше 3,2%об. Останніми тижнями щось став я часто відвідувати пивні бари Харкова. З цієї нагоди оновився трошки розділ сайту під назвою "Пивні заклади". Заходьте і почитайте, яке пиво і в яких барах нашого міста подається. |
|
"Монастирське Темне" 13% алк. 4,1%об. А тим часом "Рогань" не спить і готує сюрпризи для прискіпливих бірофілістів. Полягають ці сюрпризи у варіаціях нових етикеток "Монастирського". На цій етикетці місткість тари зазанчена у білому колі і складає 0,5л (в попередньому варіанті було 0,4 - 0,5 л). |
"Stella Artois" 12% алк. 5,2%об. Вельми незвичайний трофей з бара - фірмовий краплеуловлювач від "Stella Artois". Ще про культуру споживання пива - "Стелла" подавалась у фірмовому півлітровому бокалі на ніжці, на неї було надіто цейь краплевідбивач і на моє прохання офіціантка ще принесла кілька додаткових бірдекелів. Щоправда, пивне задоволення коштує 7 гривень... |
"Чернігівське Світле віденського типу" 11% алк.
4,6% об. А на закуску - перша побачена мною українська "краватка" від кега. У такому оформленні кеги дійсно мають набагато краще оформлення, ніж коли на них наклеюють білі папірці з надкрукованим, а то й просто написаним від руки текстом. Отже, жовта майка лідера у новітньому розділі української бірофілістики віддається торговій марці "Чернігівське"! На цій радісній ноті завершую випуск, маю сподівання на продовження іншими пивзаводами розпочатої "Черніговом" традиції. 29 жовтня 2001 р. |