Випуск шостий (29)

Вихід шостого випуску я свідомо затримував, сподіваючись бодай на якісь суттєві новинки, початок пивного сезону, все ж таки! Але принаймні харківський пивний ринок особливих підстав для оптимізму не дає. То ж маємо те, що маємо, і саме це "щось" я вам і пропоную переглянути.

Чернігівське віденського типу

"Чернігівське віденського типу" 12% алк. 3,5% об.  
ВАТ "Чернігівський пивзавод "Десна"

етикетки від Мікко (Харків)

У 2001 році на "Чернігівському" стали вказувати вміст спирту у відсотках від об'єму, а також у іншій друкарні розмістили замовлення на етикетки.

Чернігівське темне

"Чернігівське темне" 15% алк. 5,0% об.  
ВАТ "Чернігівський пивзавод "Десна"

етикетки від Мікко (Харків)

В принципі, особливих змін на решті етикеток "Чернігівського" не сталось, хіба що на контретикетці об'ємний відсоток алкоголю.

Чернігівське президент

"Чернігівське президент" 17% алк. 5,8% об.  
ВАТ "Чернігівський пивзавод "Десна"

етикетки від Мікко (Харків)

І також цифри, що позначають рік випуску змінено на 01-02.

Якщо ви помітили, пиво "Славутич" почали розливати у так звані "балтійські" пляшки фігурної форми. Балтійськими я їх назвав тому, що в Естоній та Литві саме в такі розливається практично все місцеве пиво.

Сармат Земляк

"Сармат Земляк" 10,5% алк. 3,4% об.  
ЗАТ СП "Донецький пивоварний завод"

етикетки від Мікко (Харків)

Подібне ж діється з донецьким "Сарматом". Але на відміну від "Рогані", коли кожна друкарня вносить якісь свої власні шртрихи до оформлення етикеток, у "Сармата" такого не спостерігається. Скоріше за все це просто така політика самого пивзаводу, може саме тому "Рогань" має більший обсяг споживання, за рахунок колекціонерів :-)

Сармат Світле

"Сармат Світле" 11% алк. 3,8% об.  
ЗАТ СП "Донецький пивоварний завод"

етикетки від Мікко (Харків)

А на "Світлому" хоча б медальку якусь додали, бо крім літер "Мікко" на етикетці нічого нового немає. Неподобство! :-)

Нова Баварія  №15

"Баварське №15 напівтемне особливе " 13% алк. 5,0% 
ТОВ "Пивзавод "Нова Баварія"

Вже третій тиждень поспіль "Нова Баварія" виходить з оновленими етикетками. Черговою стала "п'ятнадцятка".

Слобожанське

"Слобожанське" 11,5% алк. 3,8% ВАТ "Пивзавод "Рогань" 1,5 л

друк етикеток - Мікко (Харків)

Скоріше за все на "Рогані" просто закінчуються старі етикетки для ПЕТів, бо майже щотижня з'являється черговий ПЕТ, на якому додаються медалі, отримані заводом ще на минулорічних виставках. Зараз із 11-ма медалями вийшло "Слобожанське"

Монастирське

"Монастирське" 13% алк. 4,4% ВАТ "Пивзавод "Рогань"

друк етикеток - ДП (Донецьк)

Медальна епопея триває і у відношенні "Монастирського", замовлення на 13-медальну етикетку для якого тепер розмістили у донецькій друкарні.

На завершення проанонсую наступний випуск - там буде нове львівське пиво та продукція одеского пивзаводу "Чорномор", купленого нещодавно компанією "Ефес". До зустрічей!

15 березня 2001 р.

ПОПЕРЕДНІЙ ВИПУСК

 

Рекламный блок от Яндекс
Hosted by uCoz