ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск вісімнадцятий (233) |
Цим випуском завершую підводити підсумки 2010 року в царині пивних етикеток. |
"Рогань Традиційне Світле" 11% алк. 4,7%об. Восени відбувся ребрендінґ торгової марки "Рогань". Частина етикеток була вже продемонстрована у ПЕТ-випуску. |
|
"Рогань Монастирське" 13% алк. 5,5%об. Реклама "Рогані" стверждує, що це пиво потрійної фільтрації має оновлений смак і легко п'ється. |
|
"Рогань Веселий монах Міцне" 16% алк. 6,9%об. Особливо це стосується "Веселого монаха", бо порівняно з рештою міцних сортів "ІнБев Україна" він є найлегшим. |
|
"Рогань Безалкогольне" 6% алк. 0,5%об. "Безалкогольне" від "Рогані" теж є ненайгіршим пивом у своєму класі. |
|
"Чеське Класік Пільзень" 12% алк. 4,8%об. Радомишльське пиво під маркою "Чеське" є нічим іншим, як повторенням відомих сортів "Пілзень" та "Лагер" з іншими етикетками. |
|
"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,6%об. Далі - акція "Чернігівського" "Живи на повну!". |
|
"Чернігівське Преміум" 12% алк. 4,8%об. 5 акційних етикеток від скла та цілих 5 від ПЕТів - ось чим має запам'ятатись ця акція для колекціонерів. |
|
"Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,3%об. Традиційно, для участі в акції слід було відправляти СМСками коди з-під кольєреток та кришок ПЕТів. |
|
"Чернігівське Максимум" 19% алк. 9,8%об. Розігрувалось 10 позашляховиків та поповнення рахунків мобільного зв'язку. |
|
"Чернігівське Біле" 12% алк. 4,8%об. А серед активних учасників акції проходив розіграш мільйона гривень. Чи ще буде проходити... Акція ж бо завершилась 30 грудня. |
"Чернігівське Паб Лагер" 12,5% алк. 5,0%об. Окрім скла "Паб Лагер" розливається ще і в літрові ПЕТи. |
|
"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,6%об. Завершимо випуск новорічною етикеткою "Чернігівського Світлого", випущеною, напевно, аби в людей була альтернатива: з яким пивом зустрічати -"Чернігівським" або "Львівським". З Новим 2011 роком! 31 грудня 2010 р. |