ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск тринадцятий (196) |
Чергова
акція - на цей раз "Славутича". А також акція "Стелли Артуа".
Ще у випуску "Крим", "Львівське" та російський імпорт. |
"Чернігівське Безалкогольне" 6,3% алк. 0,5%об. Останнім серед акційних сортів "Чернігівського" вийшло "Безалкогольне". Вариться воно тільки на "Рогані". За смаковими якостями безалкогольне "Чернігівське" дещо перевершує "Рогань". А ось на те, щоб зробити акційні "Багряне" та "Максимум" від "Чернігівського" у Харківського відділення "Сан ІнБев" напевно потужностей поки ще бракує. І так 2 сорти ("Безалкогольне" та "Срібне") варяться тільки тут. |
|
"Славутич Світле" 11% алк. 4,3%об. Осінь цього року є надзвичайно багатою на пивні акції. До 10-річчя торгової марки "Славутич" одноіменна компанія вирішила влаштувати акцію з розіграшем пляшок пива, келихів та автівок. |
|
"Славутич Преміум" 12% алк. 5,0%об. Під пробкою із позначкою "Акція!" одразу написано, що саме ти отримуєш: пиво 0,5 л, або ж келих за 3 пробки, або ж шанс виграти авто за п'ять пробок. Як бачите, всі частини етикетки містять якусь акційну позначку. |
|
"Славутич Міцне" 15,5% алк. 7,2%об. Акційних сортів усього три. "Славутич Безалкогольне" повз акцію пролітає. Окрім скляних пляшок є ще й акційні літрові ПЕТи цих самих трьох сортів (будуть представлені в наступному випуску). Ну й звісно 2 л ПЕТ "Світлого". |
|
"Стелла Артуа" 12% алк. 5,2%об. Слідом за "Старопраменом" в акційний вир поринає другий ліцензійний сорт з портфелю "ІнБев" - "Стелла Артуа". На кольєретці міститься код, відправивши який по СМС братимеш участь у розіграші золотих медальйонів. Першим 10 000 учасникам - фірмовий келих в подарунковій упаковці. А якщо по супермаркетах знайти, де проводиться промо-акція, такий келих дають за 4 придбані пляшки "Стелли". |