ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск одинадцятий (177) |
Що тут у нас новенького? Коротко кажучи, рестайлінґ "Оболоні" та акція "Славутича". |
"Оболонь Світле" 11% алк. 4,5%об. Беручи приклад з решти крупних виробників пива та з огляду на те, що дизайн "Оболоні" теж не змінювався дуже давно, "Оболонь" надрукувала нові етикетки. Дещо змінили силуети київських будівель, додали медалей і на етикетці (тепер їх чотири), і на кольєретку дві потрапило. Вже їде телевізійна реклама "Соборного" та "Оксамитового" у такому ж новому дизайні. То ж незабаром усі 6 сортів "Оболоні" вийдуть по-новому оформленими. |
|
"Чернігівське Багряне" 13,5% алк. 5,0%об. За трьома світлими сортами "Чернігівського" послідували й спеціальні, так звані "кольорові" сорти, етикетки яких виконані в оновленому дизайні. Тепер вигляд усього "Чернігівського" має бути уніфікованим. Крім того, приємно вразив смак "Багряного": пиво значно покращилось, смак насичений зі слабко вираженими цитрусовими тонами. "Багряне" виробляється тільки в Харкові, але на контретикетці зазначені 2 виробники: філія "Сан Інтербрю" та філія "Сан Інбев". Висновок - маємо чекати на зміну назви корпорації і, відповідно, на "блохи" на контретикетках всієї лінійки "Чернігівського". |
"Колекція Зіберта Портер" 17,5% алк. 7,2%об. І ще про темне пиво - Зібертівський "Портер" здобув
етикетку на фольгованому папері. На скані відмінності видно не дуже, але
реально пляшка виглядає значно багатше, ніж зі звичайною паперовою етикеткою.
|
"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,8%об. 1 л В якості нагадування розміщую ПЕТівські етикетки оновленого "Чернігівського". |
|
"Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,5%об. 1 л Якщо 1л ПЕТи випускаються на всіх трьох заводах "Інтербрю", то 2 л - тільки в Харкові та Миколаєві. |
"Славутич Світле" 11% алк. 4,3%об. І ось в нас перша в поточному році акція! А клікнувши на контретикетки ви маєте змогу роздивитись їх у збільшеному масштабі. |
|
"Славутич Преміум" 12% алк. 5,0%об. Акція триватиме з 15 серпня по 15 жовтня. До колекції вже встиг покласти майже всі акційні етикетки, окрім "Безалкогольного" та 2 л ПЕТу "Міцного". Але жодної гривеньки під кришками так досі й не знайшов. |
|
"Славутич Міцне" 15,5% алк. 7,2%об. Акційних етикеток є більше, ніж тексту, який можна про них написати, тому ПЕТи будуть лаконічно прокоментовані тільки технічними характеристиками сртів. |
"Славутич Світле" 11% алк. 4,3%об. 1 л
|
|
"Славутич Преміум" 12% алк. 5,0%об. 1 л
|
|
"Славутич Міцне" 15,5% алк. 7,2%об. 1 л
|
"Сармат Баварське" 11% алк. 4,5%об., 1 л Навздогін до минулого випуску - етикетка "Баварського" з медаллю. Повідомляю, що розпочинається акція "Сармата". Цікаво тільки, чи будуть акційні етикетки, чи ж тільки пробки з "контрами"? |
"Очаково Жигулевское" Завершуємо імпортом. 1,5 л ПЕТ Очаківських "Жигулів"
продається у нас з україномовною етикеткою. Вироблено на головному заводі
"Очаково" у Москві. |
|
"Очаково Жигулевское" На "чіста руском" пиві виробників зазначено чотири: окрім Москви це філії у Краснодарі, Пензі та Тюмені. |
"Grolsch" алк. 5,0%об. Насамкінець ще трохи рестайлінґу, тепер нідерландського пива "Grolsch". Як бачите, залишилась тільки горлова етикетка. Вона розміщується на пляшці, схожій на "Карлсберг". Текст кількома мовами: казахською, українською та албанською. До зустрічей після свят! З наступаючим Днем Незалежності! 20 серпня 2007 р. |