ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск сьомий (173) |
Продовжимо знайомство з весняними новинками серед пивних етикеток. |
"Галицька Корона" 0,65 л 11% алк. 3,9%об. У Польщі місткість пляшки 0,65 л вже стала звичною. Не в сенсі стандарту (з 0,5 л у Східній Європі не поконкуруєш), а в сенсі того, що збільшена тара не є чимось сенсаційним. Проте в Україні "Перша приватна броварня" підтверджує свою першість із розливу пива у тару 0,65 л. Новий сорт "Галицька Корона" є легким 11-ти відсотковим пивом. Коли його п'єш, додаткові 30% понад звичних 0,5 л не вважаються чимось зайвим. Але Боже збав від міцного у 0,65! ;) |
|
"Славутич Безалкогольне" 11,5% алк. 0,5%об. Дочекались таки, нарешті, оновленого "Славутича". У квітні було здійснено ребрендінґ торгової марки "Славутич", внаслідок чого суттєвих змін зазнав дизайн етикеток. Замість фігурної вирізки маємо овал за формою та розміром іденитчний "Балтиці №3". Кольєретка суттєво збільшилась і досягла розміру, як у "Арсенала". |
|
"Славутич Світле" 11% алк. 4,3%об. Смак "Славутича" теж дещо змінився. Особливо якщо вірити промоутерам у супермаркетах, які настирливо пропонують купувати оновлений "Славутич", що легко п'ється. Зокрема, переконливо рекламується "Славутич Світле". |
"Славутич Преміум" 12% алк. 5,0%об. Судячи з усього, причиною ребрендинґу стало те, що пиво "Славутич" втратило було свою популярність на користь інших брендів ВВН як то "Арсенал" та "Львівське". То ж новий менеджмент "ВВН Україна" пішов радикальним шляхом зміни іміджу. Відтепер "Ставутич" став "пивом найкращих друзів" (до цього було "пиво найкращих часів"). Лінійка сортів також скорочена до чотирьох: пом'янемо "Славутич Екстру" та тару 0,33 л. Коротше кажучи, все направлено на те, аби водночас із зменшенням витрат намагатись отримати більші прибутки. |
|
"Славутич Міцне" 15,5% алк. 7,2%об. Варто відзначити падіння щильності у сорта "Славутич Міцне" з 16% до 15,5%. Разом із вже згаданими нововведеннями знаковим є поява "Славутича Преміум" в літровому ПЕТі. Етикетку постараюсь розмістити в наступному випуску. Це свідчить про дрейф марки "Славутич" від преміальної до бюджетної категорії пива. Можливо, це стане вірним маркетинговим ходом ВВН в Україні. Для прикладу, в РФ (де нещодавно побував) "Балтика" є типовим представником національного середньо-бюджетного пива. Дешевше у ВВН тільки "Велика кружка". |
|
"Львівське 1715" 11,5% алк. 4,0%об. Окрім "Славутича" суттєвих змін зазнають і етикетки "Львівського". "1715" має оновлений дизайн (першим був "Портер") зі слоганом "Перше пиво України". Як на мене, нове оформлення "Львівського" є більш красивим за попереднє. До Харкова тепер стали завозити "Львівське" зі Львова, а не тільки з Києва. Дуже позитивно! А ще варки "Львівського" поновились у Запоріжжі по більш ніж року перерви. |
|
"Львівське МІцне" 17,5% алк. 7,0%об. Зміна дизайну торкнулась і "Львівського Міцного". Крім того, як і у міцних сортів марок "Арсенал" та "Славутич", густина пива зменшилась на 0,5% і становить тепер 17,5%. |
"Рогань Безалкогольне" 6% алк. 0,5%об. А перед "Славутичем" ребрендинґ торкнувся "Рогані. За "Традиційним" війшла з новими етикетками й решта сортів. Усі вони перед вами. "Безалкогольне", як перше масове пиво такого класу в Україні, тримає марку і є досить смачним як для безалкогольних пив. |
|
"Рогань Монастирське" 13% алк. 5,7%об. "Монастирське" - класика від "Рогані". Змушений був купувати його заради етикеток і жодного разу не пожалкував через якість та смак: можливо вони покращились. Та й купувати оновлену "Рогань", можливо, тепер будуть більше. |
|
"Рогань Веселий монах" 16% алк. 7,1%об. Міцний "Веселий монах", як на мене, теж є найкращим з міцних сортів від "Сан Інтербрю". Свідомо не конкретизував "Сан Інтербрю Україна", бо доводилось пити міцне від російського "Інтербрю" - справжня отрута: що "Пікур", що "Толстяк". На разі поки все. В наступному випуску будуть нові етикетки від ПЕТів. 14 травня 2007 р. |