ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск четвертий (170) |
За звітний період виробники вже встигли потішити колекціонерів новими етикетками. Але насправді це тільки початок справжньої навали етикеточних змін, що співпала з новим пивним сезоном. |
"Хмільне Світле" 10,5% алк. 4,0%об. Досі "Хмільне" розливалось виключно у ПЕТи місткістю 1 та 2 літри. Тепер воно доступне й у склі за вельми демократичною ціною від 1,60 грн. Етикетка, як бачите, формою нагадує іншу бюджетну марку пива "Арсенал". |
|
"Рогань Традиційне" 11,5% алк. 5,1%об. Ґрунтовні зміни торкнулись "Рогані" - наразі можемо спостерігати за рестайлінгом етикеток всієї лінійки сортів (а їх у "Рогані" зараз чотири). Нове "Традиційне" було присутнім у телерекламі вже кілька тижнів тому. "Сан Інтербрю", схоже, вирішило відмовитись від індивідуальних контретикеток для кожного заводу. Натомість, у "Рогані" вказано двох виробників: Харківське та Миколіївське відділення. Те ж стосується і "Чернігівського": на контретикетці всі три заводи. |
"Рогань Монастирське" 1 л А в останній тиждень березня у продаж надійшли і "Монастирське", і "Веселий монах" у літрових ПЕТах. |
"Славутич Міцне" 1 л ВВН, окрім "Арсеналу", експортує до Молдови і свій головний бренд "Славутич". Перед вами етикетка від 1 л ПЕТу зі службовою інформацію румунською мовою. |
"Туборг Ґрін" 10,7% алк. 4,6%об. З 1 квітня стартує акція торгової марки "Туборг". За традицією, в акції буре участь тільки сорт "Туборг Ґрін". |
|
На контретикетці можні прочитати правила акції. |
"Арсенал Міцне" 16% алк. 7,4%об. Ще трохи про ВВН: у сорту "Арсенал Міцне" густина (або ж щильність) зменшилась на пів-відсотка і становить 16% замість 16,5%. |