ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск дев'ятий (160) |
Дещо про бренди Донецької пивної групи. Не "Сармат". |
"Дніпро Класичне" 11% алк. 4,0%об. Торгова марка "Дніпро" є одним з наймолодших українських пивних брендів. Незважаючи на це, асортимент "Дніпра" є ширшим за, наприклад, "Арсенал". Влітку 2006 р. лінійка сортів "Дніпра" поповнилась сортом "Класичне". Хоч він і має характеристики повністю ідентичні до "Дніпра Світлого", але смакує по-інакшому. І позиціонується "Класичне" в так званому "бюджетному" сегменті. По-простому це означає, що коштувати пляшка має 1,50 - 1,60 грн. |
|
"Дніпро Світле" 11% алк. 4,0%об. Три з чотирсьох сортів ТМ "Дніпро" варяться на всіх трьох заводах пивної групи "Сармат", тобто у самому Донецьку, на "Полтавпиві" та ПБК "Крим", у Сімферополі. Окрім пляшок 0,5 л "Дніпро" розливається в ПЕТи місткістю 1 л (всі сорти без виключення) та 2 л (тільки "Класичне" і "Світле"). |
|
"Дніпро Міцне" 17% алк. 7,0%об. Щодо смакових якостей "Дніпра" - вони різняться в залежності від того, де саме зварено той чи інший сорт пива. Наприклад, якщо "Класичне" полтавського розливу "нічого так собі", то кримське взагалі пити не можна через надмірну гіркоту. "Міцне" з Полтави просто таки вбиває наповал, а донецьке та кримське "вставляє" значно слабше. |
|
"Дніпро Біле" 11,7% алк. 4,8%об. "Дніпро Біле" вариться виключно на ПБК "Крим". Популярність "Білого Чернігівського" не дає спокійно спати конкурентам, то ж усі вони намагались зварити щось подібне аби відхопити принаймні шматочок ринку нефільтрованого пива. Експеримент сарматівських технологів та пивоварів виявився напрочуд вдалим - "Дніпро Біле" є добрим зразком легкого нефільтрованого пива з гармонійним смаком. На дегустаціях, що проходили на щорічних всеукраїнських зустрічах колекціонерів пивної атрибутики, потрапляло в трійку кращих нефільтрованих сортів. |
|
"Сармат Драйв макс" 11,0% алк. 4,4%об. Інше спеціальне пиво, яке за кілька місяців довело вдалість експерименту - "Драйв макс". Пиво з вмістом гуарани. Рекламується як енергетичний напій для активних людей, особливо для молоді, що відвідуює нічні клуби. |
|
"Драйв макс" 11,0% алк. 4,4%об. Продажі "Драйв максу" показали, що цей бренд варто виводити на самостійну орбіту. Отже, на етикетці зник логотип "Сармату", в планах - подільший розвиток ТМ "Драйв макс", вірогідним є розширення лінійки сортів. А поки що влаштовуються промо-акції, де разом із 7-ма пляшками енергетичного пива покупцю вручається стильний рюкзак із логотипом "Драйв макс". 20 листопала 2006 р. |