ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск шостий (157) |
Осінь - це не тльки час курчат рахувати, але й пора для пивних промоцій, тобто акцій. На разі в Україні тривають принаймні три акції від різних виробників, про дві з яких йтиметься у цьому випуску. |
"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,8%об. Отже, з 1 жовтня почалась акція ТМ "Чернігівське" під назвою "Будь на зв'язку!". Варто зауважити, що самі акційні пляшки пива у продаж надійшли днів на 7-10 пізніше. |
|
"Чернігівське Преміум" 12% алк. 5,0%об. Призами акції "Чернігівського" є коди поповненя рахунків мобільного зв'язку (треба відправляти по СМС код з кольєретки) та телефони (потрібно шукати виграшні кришечки). |
|
"Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,5%об. Участь в цій акції беруть тільки пляшки 0,5 л, таким чином колекційного матеріалу не так вже й багато: три комплекти етикеток (кольєретка, фронт-етикетка та контр-етикетка) від 3-х сортів. При цьому "Світле" та "Міцне" вариться на трьох заводах "Сан Інтербрю Україна", а "Преміум" - на двох. Загалом виходить 8 комплектів. |
"Арсенал Світле" 11% алк. 4,4%об. 0,5 л Інша акція - від ТМ "Арсенал". До речі, під акцію було відкрито сайт "Арсеналу". Правила проведення акції "Арсенал справжнього чоловіка" є традиційними - шукац під кришечками відповідні зображення та отримуй ручний і електричний інструмент марок KINZO та Agojama. |
|
"Арсенал Міцне" 16,5% алк. 7,4%об. 0,5 л На відміну від акції попередньої тут матеріалу для розміщення в колекцію відносно більше, особливо беручи до уваги наявність у лінійці тільки 2 сортів "Арсеналу". Скляні плішки мають оригінальну акційну етикетку та кольєретку з правилами акції. |
"Арсенал Світле" 11% алк. 4,4%об. 1 л До того ж склом організатори акції не обмежились - випущено ще й ПЕТи місткістю 1 і 2 літри з акційними етикетками. |
|
"Арсенал Міцне" 16,5% алк. 7,4%об. 1 л Отже всього можна збагатити колекцію етикеток аж шістьма новинками. |
"Славутич Світле" 11% Ще ВВН почала розливати пиво "Славутич" у спеціальні ПЕТ-пляшки, які називаються Супер Пак. Спочатку на супер-паки клеїли звичайну етикетку, що ніяк не відрізнялась від не-суперпаківської. Але оскільки сенс Супер Пака полягає у кращому захисті пива від сонячних променів, то згодом виробники перейшли на нову непрозору пластикову етикетку з позначкою "Супер Пак" |
|
"Славутич Міцне" 16,5% На додачу до цього у трьох містах - Києві, Дніпрі та Запоріжжі проводять акцію на підтримку популярності нової тари - за придбані 2 літри "Славутича" можна отримати фрімовий бокал. А коли до Харкова доїде акційна продукція Першої Приватної Броварні, я розповім про третю акцію. До побачення! 14 листопада 2006 р |