ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск одинадцятий (144) |
З невідомих причин посеред сезону "Славутич" оновлює дизайн етикеток. Ізюмські пивовари випускають сорт "преміум"-класу. Акційний "Сармат" вариться не тільки в Донецьку, але й у Криму. Далі у випуску ці та інші новини детальніше. |
"Славутич Преміум" 12,0% алк. 5,0%об. Довгий час знаний під назвою "синій Славутич" сорт пива таки здобув власне ім'я - "Преміум". Цього, в принципі, варто було чекати. Усі інші заводи мають у своєму портфелі сортів "Преміум", то чим же "Славутич" гірший за решту? А якщо новий сорт, то звичайно ж і нова етикетка! |
|
"Славутич Світле" 11,0% алк. 4,3%об. "Славутич Світле", як і "Преміум", теж здобуло етикетку нового дизайну. Між іншим, російське "Нєвскоє" (петербурзький родич "Славутича", концерн ВВН) також за останній місяць змінило оформлення етикеток. |
"Сармат Світле" Продовжую огляд акційних етикеток "Сармата". Черга дійшла до "Світлого" та "Доброго Шубіна". |
|
"Сармат Добрий Шубін" У "Шубіна", на відміну від "Світлого", ані фоновий колір, ані шрифти не помінялись. |
|
"Дніпро Світле" 10% алк. 4,0%об. Кримський пивкомбінат окрім власних сортів торгової марки "Крим" ще варить пиво "Дінпро" та "Сармат". Після дволітрового кримського "Дніпра" випустили і літровий ПЕТ. Етикетка поліетиленова. |
|
"Сармат Світле" 11% алк. 4,4%об. У кримського "Сармата" (поки ще неакційного), як і у "Жигулів", відсутній напис "непастеризоване". |
"Сармат Світле" 11% алк. 4,4%об. Мабуть головний донецький пивзавод "Сармат" не може впоратися із зростаючими обсягами споживання пива, то ж частину виробництва пива в рамках акції передають до Криму. При цому кримські етикетки мають характерну квадратну форму, що я вже відзначав у минулому випуску. |
"Чернігівське Темне" У великій кількості в продажу маємо зараз темне пиво від ТМ "Чернігівське". Етикетка оздоблена медаллю "Вибір року". У "Чернігівського Темного" в скляних пляшках відзнаку "Вибір року" розташовано на кольєретці. |
"Цезар Преміум" Раніше сорт пива "Цезар" Ізюмської пивоварної компанії мав щільність 14%, до того ж з претензією на міцність. Зараз щильність зменшили до 12% і тепер пиво має назву "Цезар Преміум". Смак теж значно покращився! Так що тепер його купують частіше, ніж "Ізюмське Світле". |
"Жигулівське" 1 л 11,0% алк. 4,2%об. Якщо "Іюмське" випускається виключно в ПЕТах, то до недавнього часу "Ніжинське" - виключно у склі. І ось тепер вийшло ніжинське "Жигулівське" у літровому ПЕТі. Смакові якості цих "Жигулів" так собі - є відчутний присмак, викликаний скоріш за все особливостями ніжинської води. Аби залишити деякий матеріал для наступного випуску, цей буду вже закінчувати. На все добре! Зустрінемось! 09 серпня 2005 р. |