ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск дев'ятий (142) |
Протягом останніх десяти днів з'явилось чимало нових сортів пива. Так багато, що вистачає на повноцінний випуск! |
"Чернігівське Білий Мед" 12,5% алк. 5,0%об. Отже, найекзотичнішою новинкою можна вважати біле пиво з доданням меду під назвою "Білий Мед". Звичайно ж "від майстрів "Чернігівського". :) Прес-реліз виробника можна прочитати у розділі "Новини", а етикетка - перед вами. Мені особисто пиво це сподобалось. Шкода буде, якщо сорт цей і насправді буде тільки експериментальним і його не стануть варити постійно. |
|
"Петрович Ґран Прі" 15% алк. 4,8%об. Порівняно із попередніми "Петровичами" на цій етикетці портрет чоловіка із кружкою пива в руці значно помолодшав. Вірогідно, зміна обличчя пов'язана зі зміною керівника кримського пивного підприємства. Нагадаю, що ПБК "Крим" належить до так званої пивної групи "Сармат". |
"Сармат Безалкогольне" 6,5% алк. 1,2%об. І тепер переходимо власне до "Сармату". Вже стало майже правилом, що в розпал пивного сезону торгова марка "Сармат" влаштовує пивні промоції (вони ж акції). У поточному році нові менеджери "Сармату" запланували зростання частки своєї продукції щонайменше на півтора відсотки. Чи вдасться це я не знаю, але з їхнім маркетингом навряд чи: вчора завітав до фірмового сарматівського "ганделика" біля метро "Холодна гора" і що б ви думали - у фірмовому холодильнику стоїть зовсім на "Сармат" а "Славутич"! |
"Сармат Легке" 10,0% алк. 4,0%об. Отже до акції - вона має назву "Полювання на бажання". Для участі в акції потрібно збирати пробки з назвами призів і додавши до будь-якої з них виграшну пробку цей приз ви отримуєте. Але є ще один способ дістати щось за те, що ви сумлінно п'єте пиво "Сармат" у великій кількості. |
|
"Сармат Ель" 11,5% алк. 4,8%об. Зібравши певну кількість кришечок та віднісши їх до центру обміну можна отримати: за 10 кришок - пакет мобільного зв'язку Life:), за 25 - фірмову футболку, за 35 - чоловічий ремень, за 80 - футбольний м'яч. |
|
"Сармат Преміум" 12,0% алк. 5,0%об. Ще варто звернути увагу на невелику зміну в дизайні етикеток: відтепер ТТХ пива надруковані просто під назвою сорту в рядочок. Раніше ж щильність та вміст спирту розміщались обабіч від торгової марки "Сармат" у рамці. |
|
"Сармат Міцне" 17,0% алк. 7,5%об. Самі етикетки, окрім переміщення ТТХ, інших змін не зазнали. Акційних позначок на них нема, проте кольєретки з написом "Акція!" випущені до кожного сорту свої власні: колір рамки на кожній з кольєреток співпадає з фоновим кольором основної етикетки. |
"Сармат Жигулівське" 11,0% алк. 4,4%об. "Сармат Добрий Шубін" 12,0% алк. 4,5%об. І на закінчення два "бюджетних" сорти "Сармата": "Жигулівське" та "Добрий Шубін", які теж беруть участь в акції. Взагалі то акційного "Сармату" буде більше, то ж незабаром у наступних випусках з'являться нові етикетки. |
"Сармат Міцне" 17,0% алк. 7,5%об. До останнього часу я особисто сподівався, що "Сармат" (як "Рогань" в цьому сезоні) обмежиться тільки скляними пляшками, що беруть участь в акції. Але сподівання були марні - випущені також акційні ПЕТи. |
|
"Крим Жигулівське" 11% алк. 4,4%об. ПБК "Крим" (дочірне підприємство "Сармата") замість пузатих літрових ПЕТів перейшов на стандартні високі сарматівські. Етикетка як і у "Сармата" теж стала пластиковою. І ще вміст спирту - 4,4% як у стандартних "жигулів", а не 3,5% як було раніше. |
"Дніпро Світле" 10% алк. 4,0%об. Схоже на те, що "Дніпро" намагаються зробити загальноукраїнським брендом на кшталт "Чернігівського", яке варять на 3 заводах. Перед вами "Дніпро Світле", зварене у Донецьку на "Сарматі". Ще є дволітрові ПЕТи "Дніпра Світлого" розлиті у Сімферополі на ПБК "Крим". |
|
"Чеське пиво" 11% алк. 5,0%об. І завершую новинкою ніжинського пивзаводу - "Чеським пивом". Сорт світлого пива з претензією на елітність розлито у фірмову пляшку 0,45 л. Етикетку виконано у дореволюційному стилі з царськими медалями. На контретикетці зазначено, що рецептура пива використовувалась у 19 ст. пивоварами чеської сім'ї Янс. Незважаючи на сумлінні намагання ніжинських пивоварів зварити пристойне пиво пільзанського типу, застаріле обладнання зробити цього на жаль не дозволяє. Перефразуючи відомий вислів: "Що не вари - виходить "Жигулівське". Хоча насправді "Чеське пиво" у кращий бік відрізняється від ординарних ніжинських сортів. 5 липня 2005 р. |