ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск шостий (139) |
Виявляється, матеріал для новин у наш час може набратись швидше, ніж за місяць :) ! Тут вам і "Євробачення", і Поділ, навіть Крим до випуску потрапив. Читаймо подробиці! |
"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,4%об. За менш ніж місяць Україна гостинно прийматиме у себе пісенний
конкурс "Євробачення". Торгова марка "Чернігівське"
є одним з генеральних спонсоров українського "Євробачення" і
цілком природною стала акція "Чернігівського" до цієї події.
Під кришечками можна знайти зображення пляшки, яке дає право на ще одне
"халявне" "Чернігівське" за ціною 1 копійка. |
"Чернігівське Світле" 1 л Хоч у акції беруть участь тільки скляні пляшки, на ПЕТах "Чернігівського Світлого" також розмістили символіку "Євробачення". |
"Сармат Баварське" 11% алк. 4,5%об. Донецький пивзавод акцій поки не влаштовує, але продовжує модернізувати етикетки колишньої лінійки сортів "V.I.P." Цього разу черга дійшла до "Баварського". У пиві є відчутна гіркота, майже як у "Кальтенберга" в часи його дебюту на українському пивному ринку. |
|
"Жигулівське" 11% 4,0%об. На минулому тижні видалась нагода відвідати Київ, то ж маю можливість ознайомити читачів зі столичними новинками. На загал асортимент пересічного київського ларька (і навіть супермаркета) майже нічим ориґінальним не відрізняється від харківського: засилля "ІнБев" (сорітв навіть більше ніж в Харкові - є "Янтар"), "ВВН" (здебільшого київського розливу) та "Оболоні" (як кажуть, сам Бог велів). Єдиним "променем світла у темному царстві" є "Пивзавод на Подолі". |
|
"Поділ Елітне" 10% 4,0%об. "Поділ" у склі зараз має двопозиційну квадратну етикетку з роками 2005-2006. Помітні зміни у розташуванні кубків-мдалей-щільностей-алкоголю. |
"Жигулівське" 11% 4,0%об. 1 л Літрові ПЕТи "Подола" отримали кільцеві етикетки. Вся ця різноманітність у моїй колекції - тільки завдяки зустрічі з київськими колегами-колекціонерами у "Домашній кухні" на Контрактовій площі. |
|
"Поділ" ("Класичне Світле") Якщо ретельно придивлятись до службових написів на ПЕТах "Подола", можна знайти чимало цікавинок! Виявляється "Поділ" "з раком" це ні що інше як "Класичне Світле". |
"Живе Нефільтроване Темне" ("Гостиний Двір")
14% 5,0%об. А ось нефільтроване "Живе Темне" це насправді "Гостиний Двір". Такі ось метаморфози зі справжніми назвами. |
|
"Туборг Ґрін" 0,5 л 10,7% алк. 4,6%об. Про вихід другого ліцензійного сорта "Туборга" чутки ходили ще пів-року тому. На пітерській "Вені", наприклад, "зелений Туборг" варити почали як раз саме тоді. І тепер "Туборг Ґрін" нарешті в Україні. Пиво розлито у ориґінальну зелену пляшку і закорковано пробкою з пластмасовим кільцем. Під час відкривання ця пробка видає характерний свист. |
"Крим Світле" 2 л І закінчую черговми подарунками з Криму. Минулої неділі Харків відвідував відомий кримський колекціонер етикеток на прізвисько Акустик. З собою він привіз "Крим Світле" у дволітровому ПЕТі. Нарешті етикетка 2 л ПЕТа оновилась, ставши такою ж як і на півторалітровому, і на склі. До цього використовувався старий варіант. |
"Золотий
Буйвол Медове" 15% алк. 4,8%об. Зовсім вже екзотика для наших широт - "Золотий Буйвол". Їхнє "Медове" (втім, як і решта сортів) є зразком продукції невеличкої "сільської" пивоварні - слабогазованим пивом з невелкою міцністю, навіть при 15% щильності.До побачення. Сподіваюсь, що скоро матиму можливість ознайомити вас із новими акційними етикетками "Рогані".Вітаю з наступаючим Воскресінням Христовим!29 квітня 2005 р. |