ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск дев'ятнадцятий (129) |
Ще напередодні поїздки на 19-ту Всеукраїнську зустріч колекціонерів пивної атрибутики до Києва хотів відзвітувати про останні пивні надходження, але роблю це за тиждень після неї. Випуск же про Київ та саму зустріч буде наступним. |
"Рогань Традиційне" 11,5% алк. 5,1%об. Все більше і більше зустрічається акційних етикеток "Рогані". В акції, як я вже казав, розігрується побутова техніка. На поточний момент не зустрілось жодного акційного ПЕТа. Але це не єдиний розіграш речей від "Сан Інтербрю Україна". Розпочалась акція "Чернігівського" і також "Янтаря", тільки про це - далі. |
|
"Славутич Темне" 14% алк. 4,5%об. Наступна етикетка - відлуння акції ВВН. Під час неї "Темного" чомусь не зустрічалось, а ось коли вже ці кришечки стали нікому непотрібними, у продажу урочисто з'явився цей сорт. |
|
"Стелла Артуа" 12% алк. 5,2%об. 0,33 л Знов повертаючись до "Інтербрю" демонструю варіацію етикетки "Стелли". На ній боковими віньєтками розривається золотиста стрічка по контуру етикетки. |
"Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,5% Отже, нова акція "Чернігівського" під назвою "Приєднуйся до світу музики!". Механізм акції такий саме, як і у попередній, з чемпіонськими призами. Кришок із зображеннями всіляких прибамбасів чимало, а виграшних - одиниці. |
"Крим Світле" 11% алк. 3,5% Тут повертаю борги зі звіту про кримський відпочинок - етикетки літрових ПЕТів "Криму". На "Світлому" приз за якість. |
|
"Крим Міцне" 16% алк. 6,5%об. "Міцне" в ПЕТі це новинка сезону. Раніше його місце займав "Петрович". Тепер схоже на те, що він ллється тільки у скло. |
"Оболонь Світле" 11% алк. 4,5%об.
Виглядає так, що пивзавод, який не проводить акцій, просто себе не поважає. "Оболонь", аби не відставати.від решти лідерів, також запустила миттєву акцію зі "Світлим" під обіцяючою назвою "Багато пива не буває". Миттєвість у тому, що збирати нічого не треба. Відкорковуєш пляшку і одразу зрозуміло, чи виграв ти 1, або 2, або 4 пляшки, або цілу 5 литрову діжечку "Оболоні", чи ж просто сподіваєшся на виграш наступного разу. |
"Класичне Світле" 11% алк. 4,7%об.
Це вже непастеризований варіант "Оболоні", розлитий у літровий ПЕТ. Форма ПЕТу нагадує ту, яка зараз використовується марками "Хмільне", "Славутич", "Арсенал" та "Львівське". Тобто ВВН. |
|
"Десант Світле" 10,5% алк. 4,3%об.
Новинка - полегшений непастеризований варіант пива під абсолютно несподіваною назвою "Десант". Ця мілітарізація в пику "Арсеналу", чи що? ПЕТ такий самий, як і "Класичне", герб марки дуже сильно нагадує "Севастопольське". |
"Дніпро Світле" 10% алк. 4,0% Донецька пивна група просуває на ринок новий загальноукраїнський бренд "Дніпро". Чого варта тільки географія випуску: у скло воно розливається на "Полтавпиві", у ПЕТи на "Сарматі". А ще й реклама на телеканалах. "Дивлюся на "Дніпро" - це звідти. |
|
"Дніпро Міцне" 17% алк. 7,0% Що буде з автентичноє маркою Дніпропетровського пивзаводу поки сказати важко: може весь завод нові хазяї переорієнтують на новий "Дніпро", може залишать стару лінійку сортів включно зі "Старим лоцманом". |
"Анісове" 11% алк. 5,0% На цьогорічному "Святі пива" були презентовані нові сорти з НІжина. Етикетки прикрашені скромним написом "Вперше в Україні!". Щоправда, пиво це німецькому Reinheitsgebot (закону про чистоту пива) навряд чи відповідає: "Анісове" наприклад містить екстракт анісу. |
|
"Кінзо" 11% алк. 5,0%об. А пиво "Кінзо" (цікава назва, між іншим, щось японське нагадує) містить екстракт коріандру. Етикетки яскраві та одразу привертають увагу. А в наступному випуску я розповім про з'їзд колекціонерів та про пиво, яке можна придбати в Києві. На все добре! 30 вересня 2004 р. |