ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск сімнадцятий (105) |
У цьому випуску хотілося б ознайомити вас з найостаннішими пивними новинками, що з'явились наприкінці літа та на початку осені. |
"Дюжина" 12% алк. 4,5%об. Почнемо з Харкова. Напередодні 60-річчя визволення міста вагони харківського метро були завішені рекламою нового сорту від "Нової Баварії". "Дюжина", тобто "давнадцятка", була відсутньою у лінійці сортів 1-го харківського пивзаводу. Пиво має смак стандартний для 12% "лагерів", але з характерним мінеральним новобаварським відтінком. |
|
"Нова Баварія №14 темне ювілейне" 14% алк. 5,5%об.;
1,5 л Лінійку сортів "НБ" заповнює півторалітровий ПЕТ "чотирнадцятки" з двома медалями. Поки нових змін в етикетках "Баварії" не планується. |
"Славутич Світле" 11% алк. 4,3%об. Знову ми змушені пити "Славутич". Все це завдяки новій акції, що розпочалась менш ніж два тижні тому. |
|
"Славутич Міцне" 16% алк. 7,2%об. У цій осінній акції призи слід шукати під кришечками. Поки що майже усі, хто намагались це зробити, знаходили тільки таку собі пику-смайлик з побажанням спробувати ще. :-) |
|
"Славутич пиво" 12% алк. 5,0%об. Перший акційний "Славутич" (з синьою етикеткою) я побачив у Сімферополі по дорозі з Криму ще 25 серпня. А в Харкові придбав його лише вчора, 4 вересня. Такі ось примхи дистрибуції. |
"Сармат Преміум" 12% алк. 5,0%об. Не встигли ми призвичаїтись до нового сарматівського сорту "Преміум", а тут вже етикетка міняється! За прикладом "Славутича" "Сармат" навісив собі цілих 3 медалі зі скромним написом "Сармат №1, новинка 2003". Етикетка з харківської друкарні "Фоліо". |
|
"Сармат Баварське" 11% алк. 4,3%об. Три медалі тепер і на "Сарматі Баварському", проте медалі справжні, зароблені на виставках. Етикетка з ®-кою. |
"Сармат Жигулівське" 11% алк. 3,5%об.; 0,45 л Неочікуваним кроком став вихід трьох сортів донецького пива у ПЕТах місткістю 0,45л. |
|
"Сармат Світле" 11% алк. 3,8%об.; 0,45 л У подібній тарі вийшли і два сорти "Криму". Про це - у Спецвипуску. |
|
"Сармат Баварське" 11% алк. 4,3%об.; 0,45 л Дизайн ПЕТівських етикеток схожий на оформлення алюмінієвих банок. У банках, до речі, вже випускається 3 сорти "Сармата" - "Світле", "Безалкогольне" та "Міцне". |
"Оболонь Біле" 11,5% алк. 5,0%об. Новим сортом "Біле" лідер українського пивоваріння зробив реверанс у бік шанувальників цього типу пива, яких в Україні чимало. Вже встигло вийти "Біле" у літровому ПЕТі. Вірогодно, не дає "Оболоні" спокою те, що у цьому секторі ринку її значно випереджає "Сан Інтербрю" з "Білим Чернігівським". |
|
"Оболонь Пшеничне" 12,5% алк. 5,0%об. А ось і стандартне "Пшеничне". Напис "нефільтроване" на етикетці зроблено золотистими літерами, а попередня версія мала червоні. |
"Оболонь Оксамитове" 14% алк. 5,0%об. "Оксамитове" почали варити на Фастівському пиваводі. Написи та маркування контретикетки однозначнона це вказують. Отже, зараз Фастів продукує "Портер", "Пшеничне" та "Оксамитове". Думаю, я нічого не пропустив. |
"Карпати Преміум" 12% алк. 4,4%об. І екзотика на закінчення - пиво "Карпати" від Калуського бровара. Це нова торгова марка заводу. Пиво розповсюджується у західних областях та потрапляє в Одесу, звідки мені люб'язно прислали етикетку. На вас ще чекають продовження розповіді про кримське пиво та випуск, повністю присвячеинй ПЕТам. До побачення! 5 вересня 2003 р. |