ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск пя'тнадцятий (103) |
Збільшення активності "Сармата" в плані всебічного оновлення етикеток, тобто оздоблення їх ®-ками, спричиняє те, що я змушений видавати на-гора цілий випуск, присвячений "Сармату". Майже повністю присвячений, бо є ще деякі новинки, з якими я запізнився майже на місяць. |
"Нова Баварія №11 світле" 11% алк.
4,0%об., 1,5 л ПЕТи "Баварії" тепер "омедалені" повністю. Останніми були 1,5л "одинадцятки" та "чотирнадцятки". |
"Оболонь Світле" 11% алк. 4,5%об. Етикетка естонської світлої "Оболоні" без акції. Фестиваль "Илюсуммер" завершився і тепер естонці п'ють "Оболонь" зі звичайними етикетками. |
"Оболонь Оксамитове" 14% алк. 5%об. Кольорова гамма естонського "Оксамитового" надзвичафно нагадує українське "Міцне" у літровому ПЕТі. На естонській етикетці жовта стрічка пояснює умови фестивальної акції "Илюсуммер". |
"Сармат Міцне" 17% алк. 7,0%об. А тепер - поїхали! "Сармат Міцне" з ®-кою маємо аж у двух варіаціях від друкарень "Мікко" та "Фоліо". |
"Сармат Міцне" 17% алк. 7,0%об. "Міцне" також випустили і у літровому ПЕТі з етикеткою абсолютно нового дизайну. |
"Сармат Світле" 11% алк. 3,8%об. "Світле" з ®-кою у пляшці NRV, те саме, що можна бачити у ТБ-рекламі та на біг-бордах на українських вулицях міст та автошляхах. |
|
"Сармат Преміум" 12% алк. 5,0%об. Новий сорт "Преміум" від "Сармата" ззовні справляє набагато краще враження, ніж під час його споживання. Пиво з надмірною гіркотою і дуже близьке до "Кальтенберга", що його тед розливає "Сармат". Порівняно з "Оболонь Преміум" це просто небо і земля. |
|
"Сармат Українське" 13% алк. 4,1%об. Знак ® є і на "Українському" - відносно новому темному сарматівському пиві. |
"За Степана!" 11% алк. 3,8%об. Те ж саме "Світле", тільки з реґіональним колоритом.
Яка саме цільова аудиторія для його продажу мені сказати важко. Тобто,
маю на увазі, чи це тільки Гуцульщина, чи все Закарпаття, чи просто усі
західні області. |
|
"Сармат Легке" 10% алк. 3,4%об. Варіація "Легкого" від друкарні "Фоліо" відрізняється дещо іншими відтінками кольорів. |
"Сармат Портер" 18% алк. 5,7%об. Єдина поки що етикетка від друкарні "Діком-Пресс" це "Сармат Портер", причому для пляшки типу "євро". "Портера" ж у NRV давненько не зустрічалось, так само, як і "Нашої марки". |
|
"Сармат Пльзенське" 11% алк. 4,3%об. Схоже, що чутки про припинення випуску "Сармата Пльзенського" виявились передчасними. Пиво з'явилось у продажу з новою етикеткою із зареєстрованим товарним знаком. У наступному випуску теж у великій кількості буде продукція
"Сармата", точніше його полтавського відділення. А вийде він
ну дуже скоро! 15 серпня 2003 р. |