ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ Випуск дванадцятий (100) |
Нарешті дочекались сотого ювілейного випуску. Чи то влаштувати з цього приводу урочисту дегустацію екзотичного пива, чи в якійсь інший спосіб відзначити знаменну дату... Просто безліч варіантів! Втім, давайте спочатку поглянемо, що новенького випустили наши пивовиробники за останній МІСЯЦЬ (саме так, бо цілий місяць не було новгого випуску). А потім подивимось етикетки, шо лежали "на полиці" більш довгий час. |
"Оболонь Безалкогольне" 12% алк.
0,5%об. За останній місяць (а не тиждень! за що вибачаюсь) більш за всіх новинок видала "Оболонь". Пиво "Безалкогольне", якого за всією логікою подій слід було очікувати, зварене київською пивоварнею на початку літа. Втішає велика як для безалкогольного пива щильність - 12%. Смак прийнятний, нагадує справжнє пиво. Порівнював його з безалкогольним "Бочкарьовим" і пітерський напій значно поступається київському. |
"Оболонь Міцне" 16% алк. 7,4%об. Відомі шанувальники пива з Москви Паша та Льохер винайшли непоганий спосіб пити безалкогольне та міцне пиво без побоювань за свої рецептори - просто змішуючи обидва пива і тим самим отримуючи дещо середнє. А наша "Оболонь" дає шанс спробувати такий спосіб вживання. Етикетка ж на "Міцному" зазнала варіацій вже на першому місяці існування сорту у скляних пляшках. Відрізняються розміри напису "алк. 7,4%об." та колір літер "високоякісний продукт". |
"Оболонь Пшеничне" 12,5% алк. 5,0%об. Ще деяке оновлення - "Пшеничне" з етикеткою на фольгованому папері. Теж повністю очікуваний крок - сорт позиціонується як "Пиво вихідного дня", тобто преміум-клас. Відповідно, має бути більш багате оформлення етикетки. |
|
"Оболонь Магнат" 13% алк. 5,3%об. У сусідньому до Харкова місті Бєлгород дуже багато продається українського пива. Першість тримають "Оболонь" та "Сармат". Якщо другий і так в Україні продається з російськомовними контретикетками, то для "Оболоні" це певна екзотика. Перед вами "Магнат" з російською основною етикеткою. Це друга суто російськомовна етикетка "Оболоні" після "Світлого". |
|
"Оболонь Світле" 11% алк. 4,5%об. Яке пиво в Україні п'ють найбільше? "Оболонь" вважає, що саме їхнє світле. Тому без вагань на етикетці написали "Перше пиво України". |
"Оболонь Світле" 11% алк. 4,5%об. Причому написали не тільки на круглій етикетці зі скляної пляшки, а й на ПЕТі. Поки що ПЕТ тільки літровий, хоча може вже вийшов і 2л. |
"Славутич Червоне" 12% алк. 5,0%об. Переходимо до іншох пивоварні - до запорізького "Славутича". Абсолютно новий сорт "Червоне" є новинкою на українському ринку пива. Якщо, звичайно, не брати до уваги "Клінскоє Redкоє". "Червоне" від "Славутича" є другим "кольоровим" пивом в Україні після "Білого" від ТМ "Чернігівське". Дизайн етикетки більш схожий на "Львівське". Чи стане це превалюючою тенденцією у оформленні пива від ВВН в Україні? |
"Славутич" 12% алк. 5,0%об. У Харкові (не знаю як в Києві) останнім часом з'явилось пиво "Славутич" з дивними контретикетками. На них виробником зазначений не запорізький пивзавод, а перетбурзька "Вена", яка варить пиво "Нєвскоє". До речі, помітили як останнім часом стали схожі етикетки "Нєвского" та "Славутича"? Майже однакова форма. То ж не дивно, що марка "Славутич" розливається у Петербурзі. А може просто потужностей власне запорізького заводу не вистачає, аби задовольнити великий літній попит. |
"Охтирське Золоте перо" 13% алк.
4,6%об. Ще про Харківщину. Точніше, сусідню Сумщину, чиє пиво міцно посіло своє місце на харківському ринку пива, займаючи вільну нішу пива живого та непастеризованого. Нещодавно Охтирський пивзавод було реконструйовано і потужності дозволяють возити частку продукції до найближчого мегаполісу - Харкова. Щодня на вулицях міста можна помітити машини, що розвозять охтирське пиво по крамницях міста. Етикетка "Золотого пера" оновлена - квадратної форми та з роками 2003-2004. |
"Охтирське Гусарське" 11% алк. 3,7%об. 1 л Варто сказати про непастеризованість "Охтирського" та його смак. Останній є невиразним, звичайне так зване "сільське" пиво, хоча порівнюючи з тим, що було раніше, помітний явний прогрес. Пиво ж у ПЕТах псується за тиждень, як раз мені таке попалось :-) |
"Рогань Традиційне" 11,5% алк. 5,1%об. По закінченні своєї акції харківський пивзавод "Рогань" серйозно взявся за експорт свого пива до Росії. Випустили нові контретикетки з російським текстом. Було підвищено міцність основних сортів. Так, вміст алкоголю у "Традиційному" ще під час акції збільшився з 4,9% до 5,1%. |
|
"Рогань Монастирське" 13% алк. 5,7%об. "Монастирське" раніше було зі спиртом 5,5%, тепер 5,7%. До того ж я знайшов жахливу помилку на контретикетці - слово Харків написано через м'який знак. Хіба ті, хто друкували етикетки не знають, що в українській звук "Р" завжди твердий? Хоча, що від них чекати, коли навіть на київському вокзалі на світових табло пишуть "Харьків"?! |
|
"Рогань Веселий монах" 16% алк. 6,9%об. У "Веселого монаха" в новій варіації алкоголь став 7,1%. А перед вами ще стара етикетка з контрою, на якій "Рогань" зазначена як спорсор національної футбольної збірної. Поки що все - просто щоб не пхати багато інформації у один випуск. Продовження читайте дуже скоро! 2 липня 2003 р. |