ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ
2002 рік

Випуск третій (60)

Випуски "Етикеток..." за січень можна сміливо розпочинати епіграфом "Ані тижня без сенсації!" Цього разу такою можна вважати появу на українському ринку торгової марки "Толстяк" від Сан Інтербрю.

Толстяк Доброе

"Толстяк Доброе" 12% алк. 5,0%об.
АТ "Чернігівський пивзавод "Десна"

Виробнича кооперація в концерні Сан Інтербрю приносить свої плоди у вигляді появи російських брендів на українському пивному ринку. Відкрив цю своєрідну експансію "Толстяк" - в Росії пиво нижньої цінової категорії. У нас пиво цієї марки коштує 1.70 - 1.90 грн. в залежності від сорту.

Толстяк Забористое

"Толстяк Забористое" 14% алк. 6,0%об.
АТ "Чернігівський пивзавод "Десна"

"Забористое" є найпопулярнішим в Росії сортом серед усіх "Толстяків" - і відносно дешево, і "вставляє" непогано (6% спирту, все ж таки).

Загалом "Толстяк" викликав різні почуття у споживачів. Дехто вважає його чимось новим, відмінним від звичного вже пива і більш смачним. Інша думка - просто український рімейк російського пива, який поєднує у собі чернігівський присмак з властивостями "толстяковського" напою.

Михалыч

"Михалыч" 11%, алк. 4,5%
ЗАТ "Ніжинське пиво"

А ось дуже рідкісна етикетка, випущена наприкінці 2001 року чи то до ювілею НІжинського пивзаводу, чи до дня народження його директора, ім'я по батькові якого і слугує назвою сорту.

 

Монастирське

 

"Монастирське" 13% алк. 4,4%об.
ВАТ "Пивзавод "Рогань"

Хоч донецький "Сармат" і став дуже багатим на варіації, але ж "Рогань" своїх позицій задвати наміру не має і після новорічних етикеток стала ліпити на своє "Монастирське" старі лейбаки з 13 медалями від друкарні "Партнер ЛТД". На відміну від першого випуску етикеток "Партнера", на теперішній назва друкарні зроблена білою фарбою.

Рогань Монастирське світле

"Рогань Монастирське світле" 13% алк. 4,4%об.
АТ "Чернігівський пивзавод "Десна"

Ще "Монастирське" пиво розливають у Чернігові, бо обидва заводи - харківський і черінгівський, контролюються концерном Сан Інтербрю. Чернігівська "Рогань" дуже сильно схожа на аветнтичний "Чернігів" і при цьому втрачає своєрідний роганський смак, який забезпечується чудовою водою з глибини 721 м. І, природньо, обсяг продажу "Рогані", випущеної чернігівським пивзаводом "Десна", набагато менший ніж харківської. А запропонований вашій увазі "Монастир" є третім роганським сортом, що виробляється на "Десні".

Сармат Світле

"Сармат Світле" 11% алк. 3,8%об. 2л
ЗАТ "Сармат"

"Сармат" після випуску серії пива VIP став переходити на новий дизайн етикеток з новим логотипом та гербом компанії. "Світле" у ПЕТі відкрило цей процес. Пиво, в принципі, ніяке, але під маріупольську в'ялену чухонь та судака йде просто чудово (як "запивка" до солоної риби).

Бровар

"Бровар" 15% алк. 4,8%об.
ЗАТ "Київський пивзавод №1"

Ось також етикетка, що її не дуже часто можна зустріти на полицях магазинів та яку колекціонери надто охоче поставлять до своїх колекцій. Це "Бровар" від КПЗ №1 зі службовими написами золотистим кольором. (праворуч від бокалу на етикетці).

"Веселий монах" 16% алк. 5,3%об.
ВАТ "Пивзавод "Рогань"

Ну і остання варіація - це "Веселий монах" 0,5 л без хреста. Аналогічний малюнок з монахом без хреста на шії мають 1,5 л та 1 л ПЕТи. Тепер і нормальна пляшкова етикетка підпорядкувалась стандарту.

Усе, до побачення! Етикеточний матеріал для цього випуску я набрав буквально за 2 дні абсолютно з нічого, так піднімемо ж келих доброго пива за приємну випадковість у нашому житті!!! :-)

30 січня 2002 р.

ВСІ ВИПУСКИ

ПОПЕРЕДНІЙ ВИПУСК

 

Рекламный блок от Яндекс
Hosted by uCoz