ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ
2008 рік

Випуск одинадцятий (194)

Новий дизайн "Білого" та "Драйв Макса", "Крим Міцне", супер-преміальний сорт від "Оболоні", чергове оновлення "Славутича" та осіння акція "Чернігівського". Як бачите, серпень виявився насиченим на новини.

Чернігівське Біле
Чернігівське Біле

"Чернігівське Біле" 12% алк. 5,0%об.
Чернігівське/Миколаївське відділення ВАТ "Сан ІнБев Україна"

Після зміни дизайну основної лінійки сортів "Чернігівського", яка відбулась трохи більше, ніж рік тому, черга дійшла й до нефільтрованих сортів "Біле" та "Біла Ніч".

Чернігівське Біла Ніч
Чернігівське Біла Ніч

"Чернігівське Біла Ніч" 12,5% алк. 5,0%об.
Миколаївське відділення ВАТ "Сан ІнБев Україна"

Етикетки мають новий свіжий вигляд. До речі, на корпоративному сайті "ІнБев Україна" подібне написання назви "Біле" використовувалось ще від часу оновлення сайту навесні цього року.

Чернігівське Біле

"Чернігівське Біле" 12% алк. 5,0%об. 1л
Чернігівське/Миколаївське відділення ВАТ "Сан ІнБев Україна"

Літровий ПЕТ "Білого" теж має нову етикетку.

Микулин СвітлеМикулин Світле

"Микулин Світле" 11,0% алк. 4,2%об.
ВАТ "Бровар"

Базовий сорт микулинецької пивоварні "Микулин Світле" (він ще розливаєтсья в ПЕТи 0,5 та 1 л ), який донедавна мав таку етикетку, тепер випускаєтсья у стандартизованій для всього "Микулинецького" фірмовій пляшці та отримав таку ось етикетку, витриману у загальному для всіх сортів дизайні.

Бердичівське Лагер
Бердичівське ЛагерБердичівське Лагер

"Бердичівське Лагер" 11,2% алк. 3,8%об.
ТОВ "Бердичівський пивоварний завод"

Етикетка оновленого "Бердичівського" дісталася мені на дегустації київського клубу шанувальників пива у "Портер Пабі". Саме пиво виявилось простроченим та фонтанувало при відкриванні пляшки, то ж про смакові якості "Бердичівського" цього разу відгуків не буде.

Жигулівське спеціальнеЖигулівське спеціальне

"Жигулівське спеціальне" 10% алк. 4,0%об.
ЗАТ "Пивзавод на Подолі"

Проте, скуштувати вдалось київської екзотики. "Жигулівське спеціальне" з густиною 10% замість стандартних 11% вариться влітку. Етикетка, як завжди, має відмінності від попередніх версій. Ця, зокрема, відрізняється роками 08-09-10.

Жигулівське
Жигулівське Жигулівське

"Жигулівське" 11% алк. 4,0%об.
ВАТ "Рівень"

А це ще одне "Жигулівське" - з Рівного. Привезла колежанка з роботи. Охолоджені рівненські "Жигулі" виявились на смак дуже непоганими. Сторонніх присмаків не спостерігалось.

Крим МіцнеКрим Міцне Крим Міцне

"Крим Міцне" 17,0% алк. 7,0%об.
ВАТ "Пивобезалкогольний комбінат "Крим"

Черговий дарунок від мандрівників - кримські ендеміки (за межами півострова їх немає). Привезено було всі 4 сорти "Криму", але демонструю на разі "Крим Міцне". Випуск цього сорту було поновлено після кількарічної перерви. Окрім скляних пляшок "Крим Міцне" розливається в літрові ПЕТи.

Драйв МаксДрайв МаксДрайв Макс

"Драйв Макс" 11,0% алк. 4,4%об.
ЗАТ "Сармат"

Тим часом, дизайн етикетки сарматівського пива "Драйв Макс" теж зазнав деяких змін. Чорна етикетка вже не має сріблястого контуру. Це додало певної стильності пляшці "енергетичного" пива з вмістом екстракту ґуарани.

МагнатМагнатМагнат

"Магнат" 12,0% алк. 5,3%об.
ЗАТ "Оболонь"

Пиво класу "супер-преміум" почала знову випускати "Оболонь". Назва залишилась незмінною - "Магнат", проте все інше змін зазнало. По-перше, густина стала 12% (раніше була 13%), по-друге радикально змінилась упаковка - пляшка та етикетка. Виглядає красиво, чи не так?!

Славутич ПреміумСлавутич ПреміумСлавутич Преміум

"Славутич Преміум" 12,0% алк. 5,0%об.
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

А ще в нас "Славутич" міняє дизайн пляшки та, відповідно до цього, й етикетки. Фронтальна етикетка стала меншою за розміром та набула фігурної форми замість овалу. Контретикетка теж з прямокутної перетворилась на трапецевидну. Ну і кольєретка стала більшою за розміром.

На першому етапі так виглядатиме тільки "Славутич Преміум" та "Славутич Міцне".

Чернігівське Світле
Чернігівське СвітлеЧернігівське Світле

"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,8%об.
Харківське/Чернігівське/Миколаївське відділення ВАТ "Сан ІнБев Україна"

Найгарячіша новина! "Чернігівське" розпочинає акцію "Крок до мрії". Під кольєреткою міститься код, відпрививши який за 50 коп. за номером 3250 маєш шанс виграти авто. Акція триває з 20 серпня по 28 листопада 2008 р.

На відміну від попередніх акцій надруковано спеціальну акційну фронтальну етикетку з написом "Крок до мрії. Акція!". Раніше обходились тільки кольєретками та контретикетками. Проте, пробка в цій акції залишається звичайною.

Реддс Преміум Колд
Реддс Преміум Колд
Реддс Преміум Колд

"Реддс Преміум Колд" 14,5% алк. 4,2%об.
ТОВ "САБ Міллер РУС"

За традицйією, наприкінці випуску - імпорт. Ці червоні стрічки - частини етикетки від пива "Redd's", що вариться у Калузі компанією "САБ Міллер РУС". Пиво за смаком схоже скоріше на бірмікс - у складі міститься ароматизатор "лимон-сидр" та яблучна кислота. Проте, охолодженим цей напій смакує надзвичайно приємно.

Бочкарьов Міцне Особливе

"Бочкарьов Міцне Особливе" 17,5% алк. 8,0%об.
ТОВ "Об'єднані пивоварні Хейнекен"

Слідом за оновленимими сортами "Бочкарьова" - "Світлим" та "Безалкогольним", до нас завезли і "Міцне".

Бочкарьов Світле

"Бочкарьов Світле" 11,5% алк. 4,5%об.
ТОВ "Об'єднані пивоварні Хейнекен"

А ще торгова марка "Бочкарьов" проводила акцію, то ж акційні етикетки потрапили і на полиці українських крамниць. Ще в Україні можна знайти акційне пиво "ПІТ", про яке, скоріш за все, йтиметься у наступному випуску. До побачення!

30 серпня 2008 р.

 

ВСІ ВИПУСКИ

ПОПЕРЕДНІЙ ВИПУСК

 

Hosted by uCoz