ЕТИКЕТКИ ТИЖНЯ
2006 рік

Випуск шостий (157)

Осінь - це не тльки час курчат рахувати, але й пора для пивних промоцій, тобто акцій. На разі в Україні тривають принаймні три акції від різних виробників, про дві з яких йтиметься у цьому випуску.

Чернігівське СвітлеЧернігівське Світле

"Чернігівське Світле" 11% алк. 4,8%об.
Харківська філія ВАТ "Сан Інтербрю Україна"

Отже, з 1 жовтня почалась акція ТМ "Чернігівське" під назвою "Будь на зв'язку!". Варто зауважити, що самі акційні пляшки пива у продаж надійшли днів на 7-10 пізніше.

Чернігівське ПреміумЧернігівське Преміум

"Чернігівське Преміум" 12% алк. 5,0%об.
Чернігівська філія ВАТ "Сан Інтербрю Україна"

Призами акції "Чернігівського" є коди поповненя рахунків мобільного зв'язку (треба відправляти по СМС код з кольєретки) та телефони (потрібно шукати виграшні кришечки).

Чернігівське МіцнеЧернігівське Міцне

"Чернігівське Міцне" 17% алк. 7,5%об.
Миколаївська філія ВАТ "Сан Інтербрю Україна"

Участь в цій акції беруть тільки пляшки 0,5 л, таким чином колекційного матеріалу не так вже й багато: три комплекти етикеток (кольєретка, фронт-етикетка та контр-етикетка) від 3-х сортів. При цьому "Світле" та "Міцне" вариться на трьох заводах "Сан Інтербрю Україна", а "Преміум" - на двох. Загалом виходить 8 комплектів.

"Арсенал Світле" 11% алк. 4,4%об. 0,5 л
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

Інша акція - від ТМ "Арсенал". До речі, під акцію було відкрито сайт "Арсеналу". Правила проведення акції "Арсенал справжнього чоловіка" є традиційними - шукац під кришечками відповідні зображення та отримуй ручний і електричний інструмент марок KINZO та Agojama.

"Арсенал Міцне" 16,5% алк. 7,4%об. 0,5 л
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

На відміну від акції попередньої тут матеріалу для розміщення в колекцію відносно більше, особливо беручи до уваги наявність у лінійці тільки 2 сортів "Арсеналу". Скляні плішки мають оригінальну акційну етикетку та кольєретку з правилами акції.

"Арсенал Світле" 11% алк. 4,4%об. 1 л
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

До того ж склом організатори акції не обмежились - випущено ще й ПЕТи місткістю 1 і 2 літри з акційними етикетками.

"Арсенал Міцне" 16,5% алк. 7,4%об. 1 л
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

Отже всього можна збагатити колекцію етикеток аж шістьма новинками.

"Славутич Світле" 11%
алк. 4,4%об. 1 л
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

Ще ВВН почала розливати пиво "Славутич" у спеціальні ПЕТ-пляшки, які називаються Супер Пак. Спочатку на супер-паки клеїли звичайну етикетку, що ніяк не відрізнялась від не-суперпаківської. Але оскільки сенс Супер Пака полягає у кращому захисті пива від сонячних променів, то згодом виробники перейшли на нову непрозору пластикову етикетку з позначкою "Супер Пак"

 

"Славутич Міцне" 16,5%
алк. 7,4%об. 1 л
ВАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич"

На додачу до цього у трьох містах - Києві, Дніпрі та Запоріжжі проводять акцію на підтримку популярності нової тари - за придбані 2 літри "Славутича" можна отримати фрімовий бокал.

А коли до Харкова доїде акційна продукція Першої Приватної Броварні, я розповім про третю акцію. До побачення!

14 листопада 2006 р

ВСІ ВИПУСКИ

ПОПЕРЕДНІЙ ВИПУСК

 

Hosted by uCoz